Як обрати таргетолога, щоб досягти мети, а не злити бюджет

Як обрати таргетолога

Хочете просувати свій бізнес через таргетовану рекламу? Правильний вибір таргетолога — перший і важливий крок до досягнення успіху у вашій рекламній стратегії. Таргетолог — це фахівець, який не тільки зробить налаштування реклами у Фейсбук або Інстаграм, а й допоможе вам визначити та залучити цільову аудиторію, збільшити конверсії та максимізувати результати вашої рекламної кампанії.

У цій статті ми розглянемо ключові фактори, які слід врахувати під час вибору таргетолога, на що звернути увагу та чи варто замовляти рекламу в агенції, чи фрилансера.

Агентство чи фрилансер?

Вирішуючи замовити таргетовану рекламу, багато хто постає перед вибором — звернутися до рекламної агенції чи вдатися до послуг фрилансера. Перш ніж ухвалити рішення, варто зважити всі плюси й мінуси.

Агентство

Плюси:

  1. Професійний підхід. Зазвичай в агентстві працює ціла команда фахівців, у яких є досвід і належний рівень експертності в різних нішах і проєктах. У разі виникнення проблем, їх зможе вирішити не одна людина, а кілька. Одна голова — добре, а кілька — краще.
  2. Широкий спектр послуг. Агентства пропонують різноманітні послуги, що включають стратегічне планування, створення рекламних кампаній, аналітику та оптимізацію. Це дає змогу отримати комплексний підхід до реклами та максимізувати її ефективність.
  3. Ресурси та інструменти. Агентства зазвичай мають доступ до спеціалізованих ресурсів та інструментів, які допомагають у проведенні ефективної таргетованої реклами. Це може включати доступ до цільової аудиторії, унікальних платформ та аналітичних інструментів.

Мінуси:

  1. Вартість. Робота з агентством може обійтися дорожче, оскільки вони зазвичай стягують комісію або фіксовану плату за надані послуги.
  2. Конкуренція. Агенція працює одразу з кількома клієнтами, тому не працюватиме 24/7 лише над вашим проєктом.

Фрилансер

Плюси:

  1. Дешевше. Послуги фрилансерів зазвичай дешевші, ніж в агентства, що може бути важливо, якщо у вас обмежений бюджет.
  2. Більше уваги. Фрилансери, як правило, працюють з невеликою кількістю клієнтів або взагалі з одним, тому зможуть приділяти вам більше свого часу.

Мінуси:

  1. Обмежені ресурси. Фрилансер може не мати доступу до певних ресурсів та інструментів, які є в агентств.
  2. Брак досвіду. Фрилансери часто мають недостатньо досвіду для бачення розвитку бренду і мають лише суто технічні навички роботи з рекламою.

Як визначити професіоналізм таргетолога?

  1. Зверніть увагу на такі показники:
  2. Кейси таргетолога. Попросіть показати портфоліо з прикладами робіт. З яким запитом приходили клієнти, яка робота велася і з яким результатом.
  3. Дізнайтеся, з якими бюджетами працював таргетолог. Таргетолог, який має досвід роботи з різними бюджетами, зазвичай має досвід у різних ситуаціях, а також навички оптимізації витрат.
  4. Звітність. Вона має вестися за всіма витратами, з вираховуванням окупності (ROI). Дані мають оновлюватися щодня, щотижня або щомісяця, залежно від бюджету і тестування.
  5. Тестування. Таргетолог повинен проводити різні тестування гіпотез, оферів, креативів і воронок. Чим більше ідей у вашого таргетолога, тим імовірніше, що ви знайдете свого клієнта за потрібною ціною.
  6. Воронки. Вони мають бути різних типів, із включенням у себе ретаргету і різних рекламних кампаній (реклама з одним креативом на листування не вважається воронкою).
  7. Робота з аудиторіями. Аудиторії важливо сегментувати й, аналізуючи попередні запуски, знаходити робочі інтереси, гео і вік.
  8. Експертність у маркетингу. Важливі не тільки технічні роботи, а й маркетингові знання. Важливо, щоб робота таргетолога ґрунтувалася не на кількості рекламних кампаній і відмінному бюджеті, а також на маркетингових знаннях. У сучасному просуванні важливо застосовувати велике коло інструментів і ексклюзивні діджитал знання для того, щоб отримати хороший результат.
  9. Рекомендації. Запитайте, чи є у таргетолога відгуки та рекомендації від інших клієнтів. Пробийте цих клієнтів у Гуглі, щоб переконатися, що це реальні компанії, а не друзі фахівця.

Як же в підсумку зробити вибір

Якщо ви хочете бути впевнені, що над запуском для вашого проєкту працюватиме досвідчений фахівець, замовте таргетовану рекламу в DigitalArt. У нас працює команда таргетологів з досвідом роботи понад 4 роки, які вміють просувати найрізноманітніші продукти та ніші й працювати з різними бюджетами. Ми практикуємо індивідуальний підхід до кожного бізнесу і постійно відстежуємо нововведення і тренди, щоб принести клієнту найкращий результат.

Однак якщо у вас невеликий стартап, ви — самозайнятий бізнесмен-початківець або у вас просто дуже обмежений бюджет, можна спробувати звернутися до фрилансера. Зрештою, серед них також зустрічаються досвідчені та грамотні хлопці. Але якщо ви спробуєте і вам не сподобається — ми завжди будемо раді бачити вас серед наших клієнтів.

Схожi новини

Маєте завдання?

Давайте обговоримо його