Послуги таргетингу

Універсальний інструмент, який дозволяє показувати оголошення конкретним групам людей з певними інтересами. Окрім того, він дешевше інших видів реклами.

Що таке таргетована реклама і навіщо вона потрібна?

Багато рекламних агентств, а також SMM-спеціалісти та фрілансери наполягають на тому, що для просування в Instagram і Facebook обов’язково потрібна настройка таргетованої реклами. Але не всі власники бізнесу розуміють, що це таке, і тому не наважуються замовити таргет для свого продукту. Їм здається, що достатньо оформити красивий аккаунт в соцмережі, наставити якомога більше хештегів, й клієнти самі прийдуть. Але вони не приходять. І в такій ситуації багато хто здається, вирішивши, що продажі в соцмережах не для них, це марно і взагалі – гроші  на вітер. Розвіймо ці стереотипи.

Послуги таргетингу замовляють, коли хочуть не просто привернути побільше будь-яких підписників, а коли збираються «бити» чітко в ту аудиторію, яка зацікавлена в продукті та з більшою ймовірністю зробить замовлення. Таргетована реклама розігріває і підтримує інтерес, підвищує впізнаваність бренду і допомагає знайти свого клієнта. «Холодна» аудиторія зазвичай не замислюється про те, щоб прямо зараз купити або замовити щось у незнайомій компанії. Тому потрібно «познайомити» її з вами, зробити так, щоб ви стали для них майже «своїми».

Показати бiльше...

Наприклад, ви хочете продавати свій продукт тільки в Одесі або навіть у всій Україні. Ми визначимо, які саме люди в цьому регіоні будуть найбільш зацікавлені в вас: стать, вік, інтереси, рід занять, рівень достатку. Адже якщо для більшості ціна ваших товарів занадто висока, немає сенсу залучати студентів, підлітків або іншу неплатоспроможну аудиторію.

 

Щоб ефективно впливати на холодну аудиторію через інстаграм, потрібно замовити таргетовану рекламу у перевірених фахівців, далі скласти унікальну торгову пропозицію (УТП), запропонувати привабливу акцію, створити яскравий і привабливий банер або відеоролик, написати цікавий текст. Після цього налаштувати рекламне оголошення на потрібну аудиторію та аналізувати, що дало результат. Далі ми будемо взаємодіяти з тими користувачами, хто звернув на нас увагу — кликнули, лайкнули і т. д. Уже маючи уявлення про вас, люди будуть швидше приймати рішення про замовлення товару або послуги.

 

Навіть якщо у вас немає сайту або ви поки не готові його замовити, вам буде достатньо створити гарний, цікавий і інформативний аккаунт в соцмережі, і продавати свої послуги або товари навіть просто через директ. Але щоб ваш аккаунт помітили й відвідали, потрібно обов’язково замовити послуги таргетингу, інакше ви будете дуже довго чекати своїх клієнтів.

mobile-phone-news-screen-3d-render (1)
Агентство DigitalArt - офіційний партнер Facebook!

Значок партнера отримують лише ті компанії, які виконують роботу відповідно до стандартів якості Facebook.

Існує 3 партнерські статуси

– Account

– Preferred 

– Premium

DigitalArt має статуси Account і Preferred!
Що вони надають?

Доступ до матеріалів та інструментів від Facebook, за допомогою яких ми зможемо ще ефективніше працювати з рекламою, а також доступ до партнерського каталогу, техпідтримки та чату підтримки клієнтів. У результаті якість роботи з рекламою збільшується, а всі питання та проблеми вирішуються швидше.