Контекстна реклама

Налаштування реклами в Google Пошуку, ресурсах Google, таких як gmail, Youtube та на партнерських ресурсах Google в Інтернеті.

Переваги контекстної реклами

Універсальний маркетинговий інструмент, який підходить для малого, середнього чи великого бізнесу, що має власний сайт, займається торгівлею або надає послуги населенню чи планує просування бренду.
Низький стартовий бюджет

Запустити контекстну рекламу можна навіть маючи невеликий бюджет і за цих умов отримати результат.

Швидкий запуск та результат

Рекламні кампанії в Google швидко запускаються і можна отримати замовлення від клієнтів вже з перших днів реклами.

Максимальне охоплення цільової аудиторії

Google охоплює понад 2 млн сайтів в Інтернеті та власні ресурси Google, щоб знайти ваших клієнтів.

Ефективне налаштування та керування

Google працює на штучному інтелекті, щоб знаходити користувачів, які будуть купувати та лишати заявки, проте має і ручні налаштування.

Запуск реклами в Google Ads складається з наступних етапів

01
Написання стратегіїㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ

Аналізуємо заповнений клієнтом бриф, а потім починаємо вивчати його нішу та досліджувати конкурентів. Складаємо портрет цільової аудиторії і відсіюємо нецільову, щоб знизити витрати на рекламу. Паралельно ми оцінюємо сезонність бізнесу та даємо рекомендації замовнику, щодо періодичності попиту. Після цього розробляється стратегія задля досягнення цілей бізнесу.

02
Налаштування Аналітики та рекламного облікового запису Google Ads

Ми створюємо рекламний обліковий запис Google Ads, Google Analytics та Google Tag Manager для замовника. Також для інтернет-магазинів створюємо обліковий запис Google Merchant Center для Торгових кампаній, якщо про це домовилися з клієнтом. Налаштовуємо всі акаунти та зв'язуємо між собою.

03
Банери або відеоролики до оголошень

За допомогою спеціальної програми для збору статистики за пошуковими запитами користувачів ми складаємо семантичне ядро — список ключових слів, які найбільш ефективно просуватимуть ваш товар.

04
Збір мінус-слівㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ

За допомогою різних сервісів ми збираємо мінус-слова та мінус-фрази та додаємо їх до облікового запису, щоб не зливати бюджет на кліки за нерелевантними запитами.

05
Створення рекламних оголошеньㅤㅤ

У контекстної реклами є своя специфіка: рекламні оголошення мають бути досить місткими і при цьому чіпляти потенційного клієнта. Вони формуються з урахуванням УТП, отриманого від клієнта або сформованого спеціалістом під час аналізу бізнесу, сайту клієнта та аналізу конкурентів. Наші фахівці, як PPC, так і копірайтери, знають, як складати ефективні рекламні оголошення.

06
Налаштування та запуск рекламних кампаній

Складаємо привабливі рекламні оголошення в Google Ads і налаштовуємо рекламну кампанію з урахуванням віку, інтересів та географії потенційних клієнтів. Налаштування рекламних кампаній та всіх необхідних облікових записів та сервісів для клієнта займає близько 7–10 робочих днів.

07
Аналітика та оптимізація рекламних кампаній

Ми робимо аудит рекламних кампаній, аналізуємо результати, оцінюємо ефективність та вирішуємо, як оптимізувати рекламні кампанії, щоб залучити більше клієнтів , знизити CPL та CPO (ціну ліда та ціну замовлення) і збільшити кількість замовлень, дзвінків та звернень до бізнесу, орієнтуючись на рентабельність витрат на рекламу — показники ROI та ROMI.

Які види контекстної
реклами ми пропонуємо

Чому варто замовити саме
контекстну рекламу?

Реклама в Гугл має вагомі переваги перед іншими видами.

— Охоплення цільової аудиторії — ведення контекстної реклами передбачає використання багатьох інструментів, за допомогою яких можна залучити тих, кого точно зацікавить ваш товар чи послуга.
— Вона показується клієнтам саме у той момент, коли вони шукають товар чи послугу, яку пропонує бізнес.
— Результат у найкоротший термін — контекстна реклама працює одразу з моменту запуску, а дзвінки та продажі ви можете отримати навіть першого дня. А після навчання кампаній результат покращиться і, при правильній оптимізації, він зростатиме в геометричній прогресії.

Агентство Digital Art є Сертифікованим Партнером Google, а це означає, що, замовляючи у нас послуги ppc просування, ви можете бути впевнені, що робота буде зроблена на високому рівні.

Тарифи

-15% знижка на перший місяць – до 10 серпня!

Пакет
"Легкий старт"

455$

перший місяць роботи (якщо раніше не була налаштована Аналітика та GTM)

400$

місяць роботи (якщо раніше була налаштована Аналітика та GTM)

Пакет
"Корпоративний"

512$

перший місяць роботи (якщо раніше не була налаштована Аналітика та GTM)

455$

місяць роботи (якщо раніше була налаштована Аналітика та GTM)

Пакет "Бізнес"

627$

перший місяць роботи (якщо раніше не була налаштована Аналітика та GTM)

517$

місяць роботи (якщо раніше була налаштована Аналітика та GTM)

Відповіді на типові запитання

Це реклама у вигляді оголошень, які відображаються користувачеві залежно від його інтересів, поведінки в Інтернеті або пошукових запитів. Вона може бути текстовою, графічною або відеороликом. Рекламні оголошення показуються у пошуковій системі, на сайтах, у додатках тощо.

1. Написання стратегії
2. Налаштування Аналітики
3. Збір ключових слів
4. Збір мінус-слів
5. Створення рекламних оголошень
6. Налаштування та запуск рекламних кампаній
7. Аналітика та оптимізація рекламних кампаній

Вартість реклами в Google індивідуальна для кожного клієнта. Вона залежить від конкуренції в ніші, вартості кліку в ніші, кількості ключових слів, кількості сторінок, які ви хочете рекламувати. Є рекомендований мінімальний бюджет для запуску контекстної реклами. Також варто розуміти, що на початку роботи кампаній потрібно виділяти певний бюджет на тестування, поки система навчиться знаходити ваших цільових клієнтів.

Налаштування та запуск займають 7–10 днів, навчання кампанії — від 7 до 14 днів. Під час навчання особливого відгуку не варто чекати. Клієнти можуть з'явитися вже в перші дні одразу після запуску реклами, а після проходження навчання кампаній (через 7–14 днів) результат значно покращується.
Точну цифру не можна спрогнозувати — все залежить від вашої ніші, сезонності та конверсійності сайту. Щоб підняти конверсію, потрібно робити цільову сторінку максимально зручною та привабливою для користувачів та постійно працювати над покращенням.

Кейси

Інші послуги

Edit Template

Маєте завдання?

Давайте обговоримо його