SEO-просування сайту

Зробіть ваш сайт видимим для всіх! Професійне SEO-просування гарантує високі позиції в Google, залучення цільової аудиторії та збільшення прибутку. Обирайте SEO для постійного зростання трафіку та стабільних результатів.

Переваги SEO

Не треба платити за переходи

У таргетованій або PPC рекламі ви платите за кожен перехід за посиланням. Пошукові системи не стягують плату за кліки-переходи.

Цільовий трафік

Найчастіше це «теплі» користувачі, які знають, що вони шукають, і ваш товар чи послуга для них не щось незнайоме. Під час просування сайту в Google використовуються спеціально підібрані ключові слова, які користувачі вводять у рядок пошуку. Наприклад, у вас інтернет-магазин взуття. І якщо користувач шукає «жіночі туфлі», Google запропонує йому ваш магазин. І не треба приваблювати рекламою.

Технічний стан сайту

У послугу SEO також входить щомісячний аудит сайту — ми перевіряємо, наскільки клієнтам зручно користуватися сайтом, і при необхідності підганяємо його. Ці дії впливають на ранжування сайту, підвищуючи пошукову видачу.

Доступність

На відміну від інших способів просування сайту в інтернеті, замовити seo обійдеться вам набагато дешевше.

Зростання продажів та лідів

SEO просування ефективне в довгостроковій перспективі. Потенційні клієнти часто роблять замовлення не з першого разу — зазвичай вони можуть відвідати сайт рази 3–4, перш ніж наважитися зробити покупку або заповнити форму. Отже, пошукове просування молодого сайту — найкращий спосіб запам'ятатися потенційному клієнту, стати для нього вже чимось знайомим, і перетворити на реального покупця.

Етапи робіт з пошукової оптимізації

01

Повний аудит сайту

Він необхідний для виявлення проблем, через які може знижуватися ранжування сторінок. Також перевіряється, наскільки сайт зручний для користувача. На підставі отриманих даних фахівці складають рекомендації та завдання, щодо покращення технічних характеристик та інтерфейсу сайту. Ці фактори у майбутньому значно вплинуть на залучення трафіку до сайту.

02

План робіт на 3 місяці

До початку опитимізації ми складаємо стратегію дій та презентуємо вам план робіт на найближчий квартал. У ньому ми розповідаємо, які покращення потрібно впровадити насамперед, щоб максимально прискорити просування сайту у топ Google.

03

Підключення систем аналітики

На вебсайт підключаємо сервіс аналітики Google Analytics, Search Console. Далі налаштовуємо цілі для всіх подій, щоб коректно відстежувати заявки, продажі, дзвінки, переходи на соцмережі тощо. Для інтернет-магазинів налаштовуємо електронну торгівлю.

04

Збір семантичного ядра

На цьому етапі складається список релевантних ключових слів, за якими користувачі будуть знаходити вас у пошуковій видачі. Обсяг семантичного ядра впливає на ранжування в результатах пошуку. Після формування семантичного ядра ключові запити групуються та розподіляються на сторінках сайту.

05

Внутрішня оптимізація

Вона включає технічну оптимізацію, налаштування індексації, перелінкування, створення та публікацію контенту.

06

Зовнішня оптимізація

Це комплекс робіт, що включає збільшення маси посилань через їх закупівлю. Зовнішню оптимізацію потрібно проводити регулярно, щоб зростання позиції у пошукових системах було органічним.

07

Контроль запровадження доробок/правок розробників

08

Аналіз та план, щодо покращення результатів

09

Звіт

Внутрішня оптимізація

Внутрішня оптимізація починається з аналізу сайту

Технічні проблеми:

  • рекомендації у Robots.txt
  • чи є дзеркала сайту, тобто. сайт доступний тільки за HTTPS, WWW або без WWW
  • чи є Sitemap.xml і як він наповнений
  • чи закриті технічні сторінки від індексації (сторінки авторизації, порівняння, пошук по сайту)
  • як настроєна пагінація сторінок
  • чи є биті посилання або редиректи
  • генерація тегів Canonical, Hreflang
  • чи є розмітки Schema та Opengraph, і як вони реалізовані
  • яка швидкість завантаження сторінок

На основі аналізу внутрішньої
оптимізації ми можемо реалізувати:

  • виправлення технічних помилок
  • оптимізація метатегів (Title та Description)
  • оптимізація швидкості завантаження
  • поліпшення структури проєкт та внутрішньої перелінковки
  • оптимізація контенту (текстів, зображень та відео)

Структура сайту:

  • які є розділи
  • чи потрібно ділити категорії на кілька
  • чи є в текстах анкорні посилання на інші внутрішні сторінки
  • на яких блоках є перелінкування (наприклад, «З цим товаром купують», «Переглянуті товари» і т.д.) й де вони розташовані (у картах товарів, у кошику, розділах і т.д.)

Контент:

  • як заповнені та чи є дублі метатегів (Title і Description) і заголовків (H1, H2 і т.д.) — чи немає переспаму, чи є ключові слова
  • чи є тексти та які вони (написані для людей або для роботів; чи не є копією з інших сайтів)
  • як оптимізовані зображення/відео (чи є ALT/Title і як вони відображають суть того, що зображено в контенті; як підписано назви файлів)
  • наскільки якісні зображення/відео (чи не піксельний;  використовуються живий  або стоковий контент)

Зовнішня оптимізація

Для початку необхідно провести детальний зовнішній аналіз. Що ми перевірятимемо

Нинішній профіль сайту:

  • кількість посилань
  • чи є анкорні або безанкорні посилання  і які саме (кількість комерційних анкорів; геозалежних; брендові тощо)
  • кількість Dofollow та Nofollow посилань
  • якої якості зовнішні посилання

Аналіз конкурентів:

  • особливості їхньої внутрішньої оптимізації (який функціонал використовують; які є сторінки; чи є блог)
  • посилальна маса

Аналіз відгуків на зовнішніх ресурсах:

  • як багато відгуків
  • чи є негатив та якого характеру (на що скаржаться люди: на якість продукту, на доставку, спілкування менеджерів тощо)

Після того, як проведено аналіз і зроблено висновки, можна приступати до самої оптимізації. Як правило, сюди входить ряд робіт:

  • побудова та покращення посилального профілю проєкту
  • покращення відгуків
  • впровадження додаткового функціонала на сайті
  • додавання нових сторінок
  •  

Навіщо оптимізувати вебсайт?

Замовити оптимізацію сайту за допомогою SEO потрібно для того, щоб сайт знаходився якомога вище у пошуковій видачі за необхідними запитами. Чим вище ваш сайт — тим більша ймовірність, що користувач зайде саме до вас, а не до конкурентів, які знаходяться нижче або навіть на наступній сторінці.

Більшість користувачів готові переглянути одну-дві сторінки пошукової видачі Google. Далі вже рідко хтось дивиться, і якщо ваш сайт не потрапляє у видачу на першій сторінці, у крайньому випадку — на другій, то яким би хорошим не був продукт, його просто не знайдуть і не побачать.

А після того, як користувач перейде на сайт, важливо, щоб інтерфейс був зрозумілим та зручним. Аби з технічного боку не було жодних помилок та проблем, що заважають користуватися сайтом.

Якщо з попередніми пунктами все добре, далі залишається лише переконвертувати користувача в покупця. Це вже завдання:

  • Якісного контенту
  • Кількості товарів/послуг
  • Цікавого УТП
  • Грамотних менеджерів по роботі з клієнтами
tild3565-3331-4661-a636-313436346465__seo-links-webinar-ha

Технічний стан сайту

Залежність просування веб-сайту від його технічного стану вкрай важлива. Ефективне просування сайту залежить від таких факторів, як швидкість завантаження, мобільна оптимізація, технічна структура, безпека та посилання і індексація.

Якості контенту

- наскільки його багато
- чи легко він читається
- написаний для людей або для роботів
- наскільки «свіжий» дизайн сайту

Експертність

- яка команда сайту
- хто автор текстів
- чим примітний автор або його історія (де навчався, які сертифікати, які статті написав і т.д.)
- чи є у сайту сертифікати на послуги
- з ким співпрацюють

Також успішність просування залежить від базового розуміння проєкту

- які є продукти/послуги
- для кого вони призначені
- чим унікальні або чим відрізняємося від конкурентів
- наскільки широкий асортимент товарів/послуг щодо конкурентів
- які проблеми вирішує проєкт чи наскільки закриває потреби користувача

Посилального профілю сайту щодо конкурентів

- наскільки велика база посилань
- наскільки різноманітні посилання (які анкори використовуються, дозволені переходи роботів за ними чи ні; чи є посилання з зображень тощо)
- чи немає переспаму (нетематичні посилання або з сумнівних сайтів)
-які відгуки про продукт/послуги

Результат SEO

  • Зростання позицій та трафіку в пошукових системах
  • Усунення технічних помилок — тим самим зменшуємо відсоток відмов та збільшуємо середню тривалість сеансу на сайті
  • Збільшення відсотка конверсій на сайті (CR) з усіх джерел (наприклад, контекстної реклами або націлювання)
  • Цільовий трафік на сайт
  • Кількість покупок/заявок
  • Користувачі забивають пошукові запити. Якщо сайт буде виводитися в ТОП видачі пошукових систем, то користувачі переходитимуть на цей сайт. Вони можуть бути в пошуку товару або послуги прямо зараз, бути максимально зацікавленими в покупці. А можуть уважно вивчати інформацію, перебуваючи на початку вирви залучення клієнтів.

Відповіді на типові запитання

Виведення сайту в ТОП 1-3-5-10 у середньому займає від 3-х до 7-ми місяців. Так, перш ніж замовити просування сайту, доведеться запастися терпінням, але результат і довгострокова перспектива повністю виправдовують очікування.

На терміни впливають такі фактори, як:

  • Поточний стан сайту: недостатньо якісно опрацьований сайт вимагає більше часу на розкручування.
  • Активність конкурентів онлайн: чим вища конкуренція, тим довше доводиться виводити сайт у ТОП.
  • SEO-бюджет, виділений вами на просування: чим він більший, тим швидше сайт потрапить у ТОП.
  • Позиції. Зростання позицій сайту в результатах пошукової видачі за цільовими запитами користувачів
  • Видимість. Зростання видимості сайту в результатах пошукових систем
  • Трафік. Збільшення кількості відвідувачів сайту від місяця до місяця та від року до року
  • Поведінка. Скорочення показника відмов та збільшення середньої тривалості сеансу користувачів
  • Продаж / Конверсії. Зростання цільових дій на сайті
  • ROMI. Скорочення ціни кліка та підвищення показника ROMI органічного трафіку

Вартість просування не може бути фіксованою. Вона залежить від низки факторів:

  • розміри ресурсу;
  • його технічний стан та кількість доробок;
  • необхідний обсяг контенту;
  • тематика та рівень конкуренції у ніші.

Попередні витрати можна озвучити після SEO-аудиту. Чим більше потрібних робіт, тим вище вартість просування сайтів.

SEO-оптимізація підходить всім, оскільки сайт потрібно тримати технічно справним, якість контенту має бути високою.

Навіть якщо у вас лише лендинг, замовити пошукове просування буде дуже корисно. Так, трафіку буде не дуже багато, бо на одній сторінці можна розташувати невелику кількість ключових слів. Але додатковий трафік – завжди добре.

Тарифи

-15% знижка на перший місяць – до 10 серпня!

Маленькі сайти/Сайти послуг

345$

Інтернет-магазини

460$

Беттінг, гемблінг та інші конкурентні ніші

690$

Кейси

Інші послуги

Edit Template

Маєте завдання?

Давайте обговоримо його