Просування застосунків

Завантаження, продажі, підписка. Одні з найголовніших цілей у застосунку! Впроваджували стратегії застосунків на Україну та 26 країн світу.

Які інструменти використовуємо в просуванні

Що входить у роботу з просування застосунку

Дії та їхній порядок залежать насамперед від каналів, на яких ми просуваємо застосунок.

Facebook / Instagram

  1. Підготовка та запуск реклами:

    • Підготовка та налаштування застосунку IOS у Facebook for developers.
    • Підготовка та налаштування програми Android у Facebook for developers.
    • Налаштування відстеження подій з SDK додатка.
    • Налаштування пікселя на лендінгу або сайті, якщо він є.
    • Поєднання відстеження подій застосунку та сайту.
    • Формування стратегії на запуск реклами окремо IOS і Android.
    • Розробка креативів і текстів. Фото, відео якщо потрібно.

  1. Аналіз і налаштування воронок для досягнення нашої мети.
  2. Налаштування ретаргета.

PPC

  • Налаштування аналітики через Firebase і Google Analytics (для цього необхідно залучати програмістів):
    - створення акаунтів;
    - встановлення кодів відстеження;
    - налаштування відстеження конверсій;
    - імпорт конверсії в Google Ads.

  • Зв’язування Google Ads і Firebase.

  • Зв’язування Google Ads і Google Play.

  • Визначення типу операційної системи пристрою та основної мети кампаній.

  • Визначення структури кампаній.

  • Розробка банера

  • Створення кампанії на встановлення застосунку (майданчики, ключові слова, аудиторії обираються автоматично)

  • Додавання оголошення

  • Запуск кампанії

  • Щоденний аналіз результатів та оптимізація роботи реклами

  • Тестування рекламних креативів і заміна вигорілих банерів

  • Масштабування реклами

Відповіді на типові запитання

Сам застосунок, бюджет на рекламу, налаштований Firebase з аналітикою, досвідчений фахівець, що пропонує послуги з просування бізнесу. Також для оперативного вирішення питань важливо, щоб з боку клієнта був розробник застосунку.

Практично скрізь, де можна запускати онлайн-рекламу. У маркетах застосунків (Google Play та App Store), у соцмережах (Facebook, Instagram), у пошуковій видачі Гугла, всередині інших застосунків тощо.

Можна, і у нас є такий досвід. Ми можемо рекламувати застосунок прямо в маркетах, при цьому трафік буде органічним.

Ми дивимося на кількість:

  • завантажень застосунку
  • реєстрацій у ньому
  • покупок усередині застосунку
  • оформлень пробного періоду
  • повторного відкриття застосунку
  • Маркетингова стратегія (правильно обрана аудиторія, привабливі креативи)
  • Затребуваність і зручність для користувачів самого застосунку
  • Ситуація на рекламному аукціоні
  • Правильно налаштований пробний період застосунку

Інші послуги

Edit Template

Маєте завдання?

Давайте обговоримо його