Послуги SMM

Багато хто вважає, що замовляти послуги СММ немає сенсу, якщо вони не приносять прямих продажів. Так, через соцмережі продажі відбуваються рідше. Але це не означає, що SMM марний. Насправді він має переваги, які в результаті приведуть вас до прибутку.

Якісний SMM дасть вам переваги

Лояльність підписників

Ваш бренд набуде «обличчя» та «голосу», стане унікальним і впізнаваним. У результаті ви станете привабливими для лояльності передплатників та потенційних клієнтів. За допомогою SMM ви працюєте над підвищенням впізнаваності бренду та закріплюєте клієнтів за собою. Учасники спільноти не тільки ознайомляться з асортиментом, але й відгуками, а також зможуть отримати корисну інформацію та підкреслити корисні інсайти. Але, найголовніше, ви завжди будете на увазі у ваших клієнтів.

Інтерес аудиторії

Ви зможете бачити, як аудиторія реагує на ваш бренд, обробляти негатив та хвалитися позитивними відгуками, які підвищать довіру до вас.

Бути у тренді

У таких соцмережах, як Facebook та Instagram ви зможете блискавично реагувати на події у світі, що стосуються вашої ніші, тим самим завжди будучи «на хвилі».

Впізнаваність бренду

У соцмережах ви знайдете нову аудиторію і розширите наявну. Тим самим ви станете для них уже чимось знайомим та «рідним», а отже вам можна довіряти та звертатися. В даному випадку добре працює «сарафанне радіо» — ви створюєте цікавий та корисний контент, передплатники діляться ними зі своїми друзями, і ті можуть поповнити лави вашої аудиторії.

Протидія негативу

У соцмережах клієнти набагато охочіше залишають відгуки, ніж, наприклад, на сайті. І навіть якщо відгук на вашу роботу буде негативним, ви зможете його обробити, зберігши позитивний імідж компанії.

Агенція DigitalArt - офіційний партнер Facebook!

Що це означає?

Що послуги нашої компанії відповідають високим стандартам якості Facebook.

Існує 3 партнерські статуси

– Account 

– Preferred 

– Premium

DigitalArt має статуси Account і Preferred!
Що надають ці статуси?

Статус Account – дає доступ до матеріалів та інструментів, які дозволяють краще працювати з рекламою у Facebook.

Статус Preferred – дає також доступ до особливих функцій, включаючи чат клієнтської підтримки та техпідтримку.

Що це означає для клієнта? Що реклама в Facebook від Digital Art буде ефективною та якісною, а всі питання вирішуватимуться оперативно.

Сам собою SMM не продає. Але він зробить ваш бренд знайомим та бажаним. А там уже до продажу рукою подати.

Навіщо вам потрібен SMM?

Тарифи

-15% знижка на перший місяць – до 10 серпня!

Запуск соц. мереж
(швидкий старт)

460$

460$

з використанням контенту кліента

516$

516$

з використанням контенту з фото-стоків та інтернет ресурсів

Пакет
"Присутність у соц.
мережах для інстаграм/
ФБ сторінки"

455$

555$

з використанням контенту кліента

516$

566$

з використанням контенту з фото-стоків та інтернет ресурсів

Для компаній, які хочуть бути присутніми і бути активними в соц. мережах, але основний результат отримують з інших джерел трафіку (наприклад, продажу з сайту або оффлайн)

Пакет "Продаж у
соц. мережах"

689$

689$

*іноземні мови +

150$ / мова

місяць роботи (якщо раніше була налаштована Аналітика та GTM)

Етапи SMM-просування компанії

01
Аналіз профілю та допущених помилок

Ми проведемо ретельний аудит вашого профілю у фейсбук або інстаграм, визначимо помилки, через які ви отримуєте низькі результати, і дамо поради щодо покращення ситуації.

02
Аналіз конкурентівㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ

Також ми проведемо аудит конкурентів: як часто вони роблять публікації, яке у них позиціювання, рівень залучених підписників, присутність на майданчиках та успішність.

03
Розробка стратегії та позиціювання продукту/послуги

Позиціювання є дуже важливою частиною іміджу бренду. Саме воно надає вам «обличчя» і виділяє серед конкурентів. Коли позиціювання буде визначено, ми розробимо стратегію, відповідно до якої будемо працювати, щоб досягти потрібних результатів.

04
Опрацювання імені профілюㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ

Вас можуть знайти в соцмережах не тільки завдяки рекламі, а й просто ввівши в пошуки Інстаграма потрібне слово. Наприклад, якщо у вас кондитерська «Ромашка», то вас можуть знайти на ім'я «Ромашка_торти», а не просто «Ромашка».

05
Створення правильної шапки профілю

Шапка повинна містити головну коротку інформацію про вас: хто ви, що пропонуєте, адресу, контакти для зв'язку, графік роботи та УТП.

06
Створення хайлайтсㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ

Вони мають не просто бути, а бути зручними, інформативними та зовні відповідати стилістиці бренду.

07
Візуальне опрацювання сітки

Цей етап включає дизайнерське опрацювання візуальної частини, відштовхуючись від побажань клієнта і переваг цільової аудиторії.

08
Контент-план для постів

Ми сегментуємо пости за рубриками, підбираємо тему та попередній зміст, а також підбираємо відповідний графік виходу постів.

09
Написання текстів копірайтером

Усі пости пише спеціаліст, відповідно до технічного завдання та «тону голосу» бренду.

10
Контент-план для сториз

Так само як і з постами, сторіс не повинні бути рандомними та хаотичними — треба заздалегідь продумати, що і в який день ми публікуватимемо.

11
Щомісячна звітність про виконану роботу

Вона включає збір ключових показників, можливо, заміну стратегії або внесення коригувань. Далі ми чекаємо на ваш фідбек і плануємо стратегію на наступний місяць, з урахуванням коригувань.

Міфи про SMM

Smm просування мусить приносити продажі.

Багато хто вважає, що комерційний інстаграм можна вести, як і особистий — просто опублікувати красиві фотографії, може додати теги, і чекати, що клієнти самі з'являться і принесуть прибутки. Але ні, тут важлива кожна деталь, від контенту (креатив та текст) до стратегії.

Інша крайність — вести профіль, але не додавати нові рубрики, не змінювати формат і взагалі, дотримуватися стилю, що й 5 років тому. Але світ змінюється, потрібно відповідати трендам та інтересам аудиторії.

Гнівні коментарі слід видаляти.

«Якщо вдати, що негативних відгуків не було, то клієнти подумають, що ми молодці й в нас все добре». Але аудиторію не обдуриш, і рано чи пізно, якщо у вас є якісь проблеми з продуктом або сервісом, аудиторія про це дізнається, а спроби приховати вам не пробачать.

Краще опрацювати негатив — показати, що вам не все одно, що ви зробите все, щоб виправити ситуацію, і при цьому зберегти обличчя.

Основна метрика — підписники.

Ні, основні метрики в SMM — ER та ERR та охоплення.

Як відбувається робота над
впізнаваністю бренду

Якщо ваш бренд тільки вийшов на ринок, то найкращий спосіб заявити про себе та «познайомитись» з потенційною аудиторією — замовити просування у соціальних мережах.

Як це відбувається:

Визначаємо вашу цільову аудиторію (ЦА): стать, вік, інтереси, рівень статку, рід діяльності, геолокація. Надалі ми створюватимемо контент, який чіплятиме саме тих людей, яким потрібен і корисний ваш продукт.

У перших публікаціях ми познайомимо аудиторію з вами:

  • розкажемо про вашу компанію, про переваги, про засновників. Це покаже, що за брендом стоять реальні люди та створить бренду особистість. І це, своєю чергою, підвищує довіру до продукту;
  • покажемо цінність вашого продукту не через сухий текст, а наочно, зрозуміло та цікаво для аудиторії;
  • використовуємо корпоративні кольори у візуалі, щоб досягти асоціативного ряду з брендом.

Далі потрібно дотримуватися регулярності постінгу — це допоможе вам бути на увазі у вашої ЦА і нагадувати про себе. Таким чином, навіть якщо у вас не той продукт, який можна купувати щодня (наприклад, установка вікон), вас запам’ятають, і коли виникне ситуація, що потенційному клієнту знадобиться ваш продукт, він не стане далеко шукати, а згадає про вас і звернеться.

Відповіді на типові запитання
Smm послуги або Social Media Marketing — це різні методики просування в соцмережах, які потрібні для залучення та підвищення лояльності до цільової аудиторії.
Якщо ви хочете smm послуги замовити, то для початку потрібно визначити, які ви ставите цілі і яких чекаєте результатів — саме від цього формується фінальна вартість. Якщо вам достатньо 15 постів на місяць, то ціна буде одна, а якщо хочете 25 постів+сторіс, а також щоб ми підготували для вас фотоконтент, наприклад, ціна вже буде інша.
Є ключові метрики, на які ми можемо вплинути (ER, ERR, приріст передплатників, кількість постів та сторіс)
Залежить не тільки від роботи агентства, а й від вашої готовності робити контент, дотримуватись стратегії, уміння донести цінність свого продукту. І, певна річ, від ніші.

В одних компаній результат буває вже у перші тижні, комусь доводиться чекати кілька місяців.

Кейси

Інші послуги

Edit Template

Маєте завдання?

Давайте обговоримо його