У цій статті ми розглянемо найбільш значущі тренди SMM, які, за прогнозами експертів, домінуватимуть у 2024 році.
У цій статті ми розглянемо найбільш значущі тренди SMM, які, за прогнозами експертів, домінуватимуть у 2024 році.
Сума, яку ви платите Meta за те, щоб ваше оголошення побачило 1000 користувачів, позначається CPM («Cost Per Mille» або «Cost...
Що таке креативи в таргетованій рекламі, якими вони мають бути і як вони можуть вплинути на результативність вашої рекламної кампанії?...
У цій статті ми розглянемо ключові фактори, які слід врахувати під час вибору таргетолога, на що звернути увагу та чи...
Для того, щоб успішно просувати свій продукт у Фейсбуці та Інстаграмі, мало створювати якісні рекламні оголошення і навчитися налаштовувати таргет....
Таргетована реклама — це потужний інструмент сучасного маркетингу, який дає змогу досягти цільової аудиторії (або ЦА) з високою точністю та...
Використавши поради з цієї статті, ви зможете покращити якість обробки лідів і тим самим збільшите конверсію в продаж.
У цій статті ви отримаєте корисні поради та інсайти, які допоможуть вам розробити стратегію масштабування, виділитися серед конкурентів і привести...
Не будемо довго розписувати якісь круті професіонали (хоча це так), а просто наведемо кілька кейсів у цифрах. 1️⃣ Книжковий фестиваль...
Тепер ми закріпили за собою назву та можемо перейти на домен .ua ???????? Ще пів року тому до війни ми...
Таргетована реклама або «таргет» — це рекламні оголошення, які настроюються таким чином, щоб їх бачили користувачі, яким може бути цікавим...
Ви вирішили не чекати чудес, а звернулися в агентство, щоб замовити просування сайту та соцмереж. Зробили все, як треба, а лідів немає....
Не таргетом єдиним, як кажуть чи історія про те, як наші таргетологи стають волонтерами. Давайте про все по черзі.Чудовий проєкт...
Що нового в DigitalArt? У нас все круто – 20 лютого ми взяли участь в дуже масштабній конференції. Що далі? Багато роботи,...
Поки всі доїдають кутю і поступово повертаються до робочого режиму, команда DigitalArt вривається на міжнародний рівень. Так-так, вам не почулось....
Проект Honey Badger, який ми взяли під своє digital-крило достатньо складний, через специфіку самого продукту, але йому, безперечно, хочеться допомогти,...
Питання, чи зупиняти кампанії на новий рік, чи ні – індивідуальне для кожного бізнесу. В першу чергу необхідно визначити, чи...
Справа була ввечері, робити було море чого! Стратег працював на позиціонуванням агенції та обмірковував, з якого ж боку її можна просувати. ...