Блог

Дізнатися про ефективність онлайн-проєктів допомагають маркетингові метрики.
Телеграм – це унікальний інструмент, який допоможе в просуванні бізнесу.
Що таке динамічний ремаркетинг та як він може бути корисним для бізнесу?
Як зрозуміти, скільки грошей приносить кожен із покупців? У цьому допоможе розрахунок LTV. Давайте розберемося, про що може розповісти ця маркетингова метрика.
Зломи акаунтів стали серйозною проблемою. Як зрозуміти, що вас намагаються зламати?
Які сучасні додатки SMM точно заслуговують на статус “найкращі інструменти на допомогу фахівцям”, розберемося далі.
Розглянемо, які фактори впливають на розмір рекламного бюджету.
Сьогодні багато брендів усвідомили, які можливості дає TikTok для бізнесу завдяки потенціалу вірусності..
Розповідаємо, що потрібно для створення ефективної системи просування в соціальних мережах.
Напевно, кожен, хто займався налаштуванням таргетованої реклами для бізнесу, чув про такий інструмент, як FB Pixel. Але що це таке і для чого він потрібен?
Можна довго розповідати про те, що потрібно бути креативними, створювати якісний контент з гарною картинкою і трендовою музикою, а ще додавати правильні хештеги і публікувати відео в правильний час.
У чому переваги акаунта, що продає, як його оформити, щоб отримувати результат і навіщо він взагалі вам потрібен — читайте в нашій статті.
У цій статті ми поділимося різноманітними ШІ-інструментами, які допоможуть вам у створенні постів, рілсів і креативів, створюючи якісний контент простіше і швидше.
У цій статті ми розглянемо основні аспекти оплати реклами у Facebook, що таке поріг білінгу та сам білінг, а також які є методи оплати.
У цій статті ми розглянемо найбільш значущі тренди SMM, які, за прогнозами експертів, домінуватимуть у 2024 році.
Що таке креативи в таргетованій рекламі, якими вони мають бути і як вони можуть вплинути на результативність вашої рекламної кампанії? Дізнаєтеся з нашої статті.
У цій статті ми розглянемо ключові фактори, які слід врахувати під час вибору таргетолога, на що звернути увагу та чи варто замовляти рекламу в агенції, чи фрилансера.

Оплата реклами у Facebook

У цій статті ми розглянемо основні аспекти оплати реклами у Facebook, що таке поріг білінгу та сам білінг, а також...

Тренди в SMM

Тренди в SMM на 2024 рік

У цій статті ми розглянемо найбільш значущі тренди SMM, які, за прогнозами експертів, домінуватимуть у 2024 році.

Правила рекламної діяльності в Meta

Для того, щоб успішно просувати свій продукт у Фейсбуці та Інстаграмі, мало створювати якісні рекламні оголошення і навчитися налаштовувати таргет....