Візуальне представлення продуктів разом з інформацією про ціни та назву бренду привертає увагу користувачів і допомагає їм прийняти рішення про покупку на основі візуальних даних.
Вища конверсія — інформація про ціну та зображення продукту привертає більш зацікавлену аудиторію. Це може збільшити конверсію.
Точкова релевантність — реклама в Google Shopping відображається в результаті пошукового запиту, пов’язаного з конкретним продуктом. Це дає змогу досягти більш точкової релевантності та показувати оголошення користувачам, які шукають саме те, що ви пропонуєте.
Покращений таргетинг — у Google Shopping можна використовувати різні параметри таргетингу, щоб налаштувати покази реклами для певної аудиторії. Ви можете вибирати географічну локацію, мову, а також певні категорії товарів або ключові слова, щоб досягти більш релевантних користувачів.
Є кілька видів товарної реклами в Google Shopping
Перед будь-яким запуском важливо скласти план робіт над ним. Також ми робимо аналіз конкурентів і враховуємо отримані дані під час складання стратегії.
Повне налаштування Google Merchant Center, куди входить також підключення — це допоможе відстежувати ефективність рекламної кампанії.
Також ми робимо налаштування Google Analytics 4, щоб можна було моніторити результати та вчасно коригувати.
Розробляємо оголошення, ділимо товари на групи, встановлюємо ціну за клік. Коли з’явиться конверсія, вже можна буде підключити розумну кампанію, щоб автоматично визначати ставки та оптимізувати ціну конверсії.
Після запуску кампанії важливо постійно її моніторити й аналізувати. Якщо в процесі ми знаходимо проблеми — робимо оптимізацію. За необхідності можна розширити охоплення кампанії, розділити її на кілька дрібних кампаній або змінити налаштування таргетингу.
Щомісяця ми надаємо клієнту звіт з підсумками роботи, щоб ви могли контролювати якість послуг, що надаються.
Реклама, яка націлена на стать, вік, інтереси, географію вашого клієнта. Завдяки цьому ми можемо прогнозувати кількість заявок на ваш продукт
Аналіз, налаштування та оптимізація рекламних кампаній для отримання максимально ефективних показників у Google
Просування у соціальних мережах, створення комплексу дій для підвищення впізнаваності бренду, збільшення продажів та створення контакту з клієнтом
UI/UX дизайн — це процес підготовки дизайн-концепту сайту або застосунку, який буде зручним і привабливим для користувачів, тим самим підвищуючи лояльність і конверсію.
Розробка логотипу, айдентики (фірмовий стиль та брендинг), банерів для реклами та для друкованої продукції
Розробка дизайну та наповнення сайту з урахуванням усіх поставлених цілей, реалізація необхідного функціоналу для максимальної конверсії у заявку
Комплекс робіт з метою збільшення видимості сайту у пошукових системах за цільовими запитами вашого бізнесу
ТікТок — молода перспективна платформа для реклами з величезною та активною аудиторією.
Простий і дешевий спосіб органічно підняти рейтинг вашої компанії, залучити потенційних клієнтів і піднятися на топові рядки видачі гуглу.