Правила рекламної діяльності в Meta

Для того, щоб успішно просувати свій продукт у Фейсбуці та Інстаграмі, мало створювати якісні рекламні оголошення і навчитися налаштовувати таргет. Потрібно ще враховувати правила рекламної діяльності та особливості майданчика, на якому ви рекламуєтеся.

Наприклад, політика Facebook — одного з найбільших і найпопулярніших рекламних майданчиків — містить безліч обмежень, які потрібно знати перед запуском.

Сьогодні ми розповімо, які правила у компанії Meta, що володіє Facebook та Instagram, щоб ви були у всеозброєнні.

Що заборонено публікувати в рекламі Meta

  • Агітація проти щеплень.
  • Заборонені фінансові продукти та сервіси, такі як опціони з двійковим результатом.
  • Програмне забезпечення, яке може нашкодити користувачеві.
  • Обман і твердження, що вводять в оману, включно з перебільшенням характеристик товару та обіцянками нереалістичних результатів.
  • Мережевий маркетинг, аукціони з комісією за ставку, фінансові схеми «піраміди».
  • Мікрокредити (терміном до 90 днів), позики, зобов’язання під заставу.
  • Особисте здоров’я: фотографії та відео «до/після», просування засобів для зниження ваги з акцентом на самокритику.
  • Фіктивні функції, такі як імітація кнопок, повідомлень і варіантів відповіді.
  • Непрацюючі цільові сторінки (сайти, лендінги) або сторінки, з яких користувач не може покинути сайт.
  • Помилки в граматиці та пунктуації, нецензурна лексика.
  • Шахрайство, обман і сумнівні бізнес-моделі, включно з товарами та послугами для обходу систем безпеки та підробленими документами.
  • Неправдива інформація та спірний контент.
  • Контент, що викликає шок, включно з провокаційними та шокуючими оголошеннями та сценами насильства.
  • Порушення прав третіх осіб, включно з порушенням авторських прав і конфіденційності.
  • Контент 18+, включно з оголеними зображеннями та сексуальними натяками (винятки — твори мистецтва).
  • Товари та послуги для дорослих (часткове обмеження, залежно від формулювань і таргетування).
  • Вогнепальна зброя, боєприпаси та вибухові речовини.
  • Харчові добавки, визнані небезпечними, такі як хітозан, анаболічні стероїди, гормони росту людини, дегідроепіандростерон і ефедрин.
  • Ліки та пов’язані з ними продукти.
  • Сигарети (звичайні та електронні), сигари, вейпи та пов’язаний з ними контент, включно із зображеннями людей, які палять.
  • Дискримінація на основі особистих характеристик, таких як національність, раса, стать, вік, сексуальна орієнтація та гендерна самоідентифікація, релігія, національність, сімейний стан або стан здоров’я.
  • Незаконні продукти та послуги.

Реклама в особливих темах на платформі Meta

Існують і так звані «сірі» теми. Їх можна рекламувати, але з обмеженнями в зображеннях, текстах і відео.

Теми, дозволені з обмеженнями

  • Онлайн-ігри, включно з азартними
  • Криптовалюта
  • Алкоголь
  • Портали знайомств
  • Онлайн-аптеки та безрецептурні ліки
  • Послуги за передплатою
  • Фінансові послуги та страхування
  • Бренди
  • Політична та передвиборча реклама
  • Лікування від алко- та наркозалежності
  • Косметика та засоби для схуднення

Для реклами таких продуктів потрібно отримати дозвіл Facebook Ads, а також переконатися, що ви не порушуєте законодавство країни, на яку ведете рекламу. Якщо ви не хочете забивати собі всім цим голову і витрачати час, краще замовте таргетовану рекламу в агентстві DigitalArt. Наші таргетологи вже вивчили всі обмеження і дозволені теми напам’ять і знають, як скласти рекламне оголошення без порушень і забороненого контенту.

Правила для затвердження рекламних оголошень

Meta пропагує свободу самовираження і хоче, щоб її користувачі могли відкрито висловлюватися про те, що їх хвилює. Тому в деяких випадках допускається публікація контенту, який в іншій ситуації був би заборонений.

Під час модерації зважується рівень значущості контенту для суспільства і ризик його шкідливості, а також враховуються міжнародні норми прав людини.

Загалом, для проходження модерації контент має відповідати таким цінностям:

  • Достовірність — він не повинен містити неправдиву інформацію про продукт, послугу або людину.
  • Безпека — він не повинен загрожувати фізичній безпеці людей, залякувати, принижувати або змушувати замовкнути.
  • Конфіденційність — контент не повинен порушувати конфіденційність особистої інформації людей і недоторканність приватного життя.
  • Легальність — у вас має бути право на поширення конкретного контенту, як з точки зору інтелектуальної власності, так і законодавства.
  • Гідність — контент має бути шанобливим стосовно інших людей, без цькування і принижень.

Правил у рекламній політиці Meta дуже багато, і важливо дотримуватися тонкої межі. Буває, що навіть цілком безневинний контент Meta визнає підозрілим, і доведеться доводити, що все в рамках їхніх правил. Але для цього потрібно вивчити та пам’ятати ці правила.

Якщо ви хочете заощадити свій час і гроші, замовте таргетовану рекламу у фахівців DigitalArt. Вони вже добре знайомі з усіма правилами та нюансами Meta і вміють «відвойовувати» рекламу, яка була несправедливо забанена. Замовте консультацію і ми розповімо все докладніше.

Схожi новини

Маєте завдання?

Давайте обговоримо його