Піксель Facebook: Що це таке і навіщо він потрібен?

Пиксель Facebook

Напевно, кожен, хто займався налаштуванням таргетованої реклами для бізнесу, чув про такий інструмент, як FB Pixel. Але що це таке і для чого він потрібен?

Якщо ви вже досвідчений таргетолог, то ми навряд чи розповімо вам щось нове, а якщо ви робите перші кроки в таргеті або просто хочете дізнатися більше для загального розвитку, то читайте далі в нашій статті.

Що таке Facebook Pixel

Facebook Pixel це фрагмент коду JavaScript, який встановлюють на сайт, щоб відстежувати відвідувачів сайту, їхні покупки та інші дії. На підставі зібраних даних ви вже зможете надалі налаштовувати та показувати рекламу у Фейсбуці та Інстаграмі тим користувачам, що відвідали сайт.

Як працює Піксель Facebook

Щоб відстежувати поведінку відвідувачів сайту, Pixel встановлює відповідність між ними та їхніми акаунтами у Facebook або Instagram. Для ідентифікації користувача Піксель використовує файли cookie. Зібрана інформація про дії користувачів передається Фейсбуку.

Які дані збирає Pixel:

  • перегляд сторінок
  • пошукові запити
  • початок оформлення замовлення
  • додавання продукту в кошик, список бажань тощо.
  • купівля товару
  • введення даних картки під час оформлення замовлення
  • заповнення форми заявки
  • завершення реєстрації

Для чого потрібен Піксель?

Піксель потрібен для подальшої оптимізації рекламних кампаній у соцмережах Meta. Він допомагає аналізувати поведінку відвідувачів сайту, визначати, наскільки була ефективною реклама, відстежувати конверсію та створювати цільову аудиторію для таргета.

Коротко кажучи — Піксель допомагає поліпшити ефективність рекламних кампаній у соцмережах Facebook та Instagram.

Як використовувати зібрану інформацію:

  • Запускати ретаргетинг на користувачів, які були на сайті, але не зробили замовлення. Сегменти можуть бути різними, залежно від дій користувачів.
  • Залучати нових користувачів, схожих на наявну в нас аудиторію, створивши look-alike сегмент.
  • Налаштувати відстеження подій і побачити дії після контакту з рекламою, тим самим оцінюючи її ефективність.
  • Оптимізувати рекламу, змінюючи ставки для зібраної аудиторії.

Як впровадити Піксель на вебсайт

Почнемо з того, що у вас або вашого підрядника має бути доступ до редагування коду сайту. Піксель — це частина коду, і встановити його можна тільки зсередини. Спочатку створіть і підключіть його в Events Manager, а потім вставте в код сайту вручну, через партнерську інтеграцію або надіславши інструкцію програмісту, який має доступ до коду сайту.

Один Піксель має використовуватися для всіх сторінок сайту. Коли ви додали Піксель, налаштовувати події можна як вручну, так і за допомогою інструментів.

Тепер ви знаєте, що таке Піксель Фейсбук і як він допоможе вам у просуванні в соцмережах. Це не настільки складний інструмент, як може здатися, на перший погляд. Але якщо ви не хочете морочитися, краще зверніться до досвідченого таргетолога, який зробить все за вас. Як перевірити чи достатньо досвідчений таргетолог і, чи варто з ним працювати взагалі? Відповіді на ці питання ви знайдете в нашій статті — Як вибрати таргетолога.

Схожi новини

Маєте завдання?

Давайте обговоримо його