Хочете просувати свій бізнес через таргетовану рекламу? Правильний вибір таргетолога — перший і важливий крок до досягнення успіху у вашій рекламній стратегії. Таргетолог — це фахівець, який не тільки зробить налаштування реклами у Фейсбук або Інстаграм, а й допоможе вам визначити та залучити цільову аудиторію, збільшити конверсії та максимізувати результати вашої рекламної кампанії.
У цій статті ми розглянемо ключові фактори, які слід врахувати під час вибору таргетолога, на що звернути увагу та чи варто замовляти рекламу в агенції, чи фрилансера.
Агентство чи фрилансер?
Вирішуючи замовити таргетовану рекламу, багато хто постає перед вибором — звернутися до рекламної агенції чи вдатися до послуг фрилансера. Перш ніж ухвалити рішення, варто зважити всі плюси й мінуси.
Агентство
Плюси:
- Професійний підхід. Зазвичай в агентстві працює ціла команда фахівців, у яких є досвід і належний рівень експертності в різних нішах і проєктах. У разі виникнення проблем, їх зможе вирішити не одна людина, а кілька. Одна голова — добре, а кілька — краще.
- Широкий спектр послуг. Агентства пропонують різноманітні послуги, що включають стратегічне планування, створення рекламних кампаній, аналітику та оптимізацію. Це дає змогу отримати комплексний підхід до реклами та максимізувати її ефективність.
- Ресурси та інструменти. Агентства зазвичай мають доступ до спеціалізованих ресурсів та інструментів, які допомагають у проведенні ефективної таргетованої реклами. Це може включати доступ до цільової аудиторії, унікальних платформ та аналітичних інструментів.
Мінуси:
- Вартість. Робота з агентством може обійтися дорожче, оскільки вони зазвичай стягують комісію або фіксовану плату за надані послуги.
- Конкуренція. Агенція працює одразу з кількома клієнтами, тому не працюватиме 24/7 лише над вашим проєктом.
Фрилансер
Плюси:
- Дешевше. Послуги фрилансерів зазвичай дешевші, ніж в агентства, що може бути важливо, якщо у вас обмежений бюджет.
- Більше уваги. Фрилансери, як правило, працюють з невеликою кількістю клієнтів або взагалі з одним, тому зможуть приділяти вам більше свого часу.
Мінуси:
- Обмежені ресурси. Фрилансер може не мати доступу до певних ресурсів та інструментів, які є в агентств.
- Брак досвіду. Фрилансери часто мають недостатньо досвіду для бачення розвитку бренду і мають лише суто технічні навички роботи з рекламою.
Як визначити професіоналізм таргетолога?
- Зверніть увагу на такі показники:
- Кейси таргетолога. Попросіть показати портфоліо з прикладами робіт. З яким запитом приходили клієнти, яка робота велася і з яким результатом.
- Дізнайтеся, з якими бюджетами працював таргетолог. Таргетолог, який має досвід роботи з різними бюджетами, зазвичай має досвід у різних ситуаціях, а також навички оптимізації витрат.
- Звітність. Вона має вестися за всіма витратами, з вираховуванням окупності (ROI). Дані мають оновлюватися щодня, щотижня або щомісяця, залежно від бюджету і тестування.
- Тестування. Таргетолог повинен проводити різні тестування гіпотез, оферів, креативів і воронок. Чим більше ідей у вашого таргетолога, тим імовірніше, що ви знайдете свого клієнта за потрібною ціною.
- Воронки. Вони мають бути різних типів, із включенням у себе ретаргету і різних рекламних кампаній (реклама з одним креативом на листування не вважається воронкою).
- Робота з аудиторіями. Аудиторії важливо сегментувати й, аналізуючи попередні запуски, знаходити робочі інтереси, гео і вік.
- Експертність у маркетингу. Важливі не тільки технічні роботи, а й маркетингові знання. Важливо, щоб робота таргетолога ґрунтувалася не на кількості рекламних кампаній і відмінному бюджеті, а також на маркетингових знаннях. У сучасному просуванні важливо застосовувати велике коло інструментів і ексклюзивні діджитал знання для того, щоб отримати хороший результат.
- Рекомендації. Запитайте, чи є у таргетолога відгуки та рекомендації від інших клієнтів. Пробийте цих клієнтів у Гуглі, щоб переконатися, що це реальні компанії, а не друзі фахівця.
Як же в підсумку зробити вибір
Якщо ви хочете бути впевнені, що над запуском для вашого проєкту працюватиме досвідчений фахівець, замовте таргетовану рекламу в DigitalArt. У нас працює команда таргетологів з досвідом роботи понад 4 роки, які вміють просувати найрізноманітніші продукти та ніші й працювати з різними бюджетами. Ми практикуємо індивідуальний підхід до кожного бізнесу і постійно відстежуємо нововведення і тренди, щоб принести клієнту найкращий результат.
Однак якщо у вас невеликий стартап, ви — самозайнятий бізнесмен-початківець або у вас просто дуже обмежений бюджет, можна спробувати звернутися до фрилансера. Зрештою, серед них також зустрічаються досвідчені та грамотні хлопці. Але якщо ви спробуєте і вам не сподобається — ми завжди будемо раді бачити вас серед наших клієнтів.