Як масштабувати свій бренд за високої конкуренції

Час читання: 8 хвилин

Цінність: Використовуючи поради з цієї статті, ви заощадите тисячі доларів рекламного бюджету

У цій статті ви отримаєте корисні поради та інсайти, які допоможуть вам розробити стратегію масштабування, виділитися серед конкурентів і привести бізнес до нових висот.

У сучасному бізнес-світі конкуренція є практично в будь-якій ніші. У найпопулярніших і найприбутковіших нішах вона стає все більш жорсткою і непередбачуваною, тому для виживання необхідно масштабувати свій бізнес.

Масштабування бізнесу — це процес його розширення з метою збільшення обсягів продажів, зростання прибутку, зміцнення позицій на ринку і досягнення конкурентної переваги. Однак, за високої конкуренції, цей процес стає складним і вимагає стратегічного підходу, адаптивності та інновацій.

Успішне масштабування бізнесу вимагає глибокого розуміння ринку, аналізу конкурентного середовища та стратегічного мислення. Однак, впоравшись із цими складнощами, ви зможете створити стійку й успішну компанію, здатну подолати конкуренцію та зайняти міцні позиції на ринку.

Що важливо для успішного масштабування

Наші спеціалісти зібрали для вас найактуальніші поради щодо масштабування, виходячи з досвіду клієнтів, які звернулися до нас із таким запитом.

Реклама:

  1. Виділяйтеся. Вивчіть конкурентів, але зверніть увагу не тільки на їхні сильні сторони, а й на те, чого вони не зробили й упустили. Щоб виділятися, потрібно робити те, чого раніше не робили ні ви, ні інші. Зазначте ці моменти й сформуйте на їхній основі свої офери та УТП.
  2. Будьте сміливішими у візуалі. Візуал — перше, що привертає увагу користувача. Щоб ваш візуал виділявся серед десятків інших оголошень, які користувач бачить щодня, не бійтеся зробити його креативним, сміливим, може навіть зухвалим (але будьте обережні, щоб не викликати негативу).
  3. Персоналізуйте свою пропозицію. Люди готові платити більше за унікальну пропозицію, зроблену спеціально для них. Тому чітко зрозумійте, хто ваша аудиторія, чого вона хоче, розділіть її на сегменти та зробіть кожному окрему пропозицію.
  4. Максимально якісний і точний контент. У клієнта має бути можливість «помацати» ваш товар очима. Тому постарайтеся передати всі тонкощі вашого продукту через екран.

Робота з аудиторією:

  1. Визначте, що відштовхує вашу аудиторію. Проаналізуйте воронку і весь шлях клієнта, щоб зрозуміти, на якому етапі клієнти відпадають.
  2. Налагодьте роботу відділу продажів. За нашою практикою, впровадивши грамотний скрипт, повторний обдзвін і пропозицію акційних товарів, ви зможете збільшити продажі від 5% відсотків. А тепер порахуйте скільки буде від 1млн 5% (50 тисяч).
  3. Не забувайте про постійних клієнтів. Важливо не те, скільки клієнт приніс вам разово цього місяця, а скільки він принесе вам протягом усього періоду співпраці. Якщо клієнт платить вам 10 000 на місяць, то за 3 роки це 360 000грн! А щоб якомога більше нових клієнтів ставали постійними, забезпечте їм чудовий сервіс.
  4. Не бійтеся просити зворотний зв’язок. Знання своїх недоліків дасть можливість виправити їх. З цієї ж причини сприймайте негативні відгуки як точки зростання, а не невдачу.

Нові горизонти:

  1. Частка мобільного трафіку становить на цей момент понад 80%. Тому робіть рекламу з упором саме на мобільні пристрої.
  2. Продовжуючи попередню пораду — не забувайте про соцмережі. Грамотно їх упакуйте і просувайте. При цьому не забувайте стежити за новими рекламними можливостями та захоплюйте нові майданчики для реклами.
  3. Розширюйте лінійку товару і пропонуйте його на різних посадкових сторінках. Пропонуючи свій продукт тільки через інстаграм, ви заробите менше, ніж використовуючи хоча б два джерела відразу. Ваші потенційні клієнти не сидять всі в одному місці, тож не пропустіть можливість знайти їх скрізь.
  4. Розвивайте свій бренд і впізнаваність. Бренд від просто компанії відрізняє наявність фірмового стилю. Розробіть брендбук, логотип, фірмові кольори та стиль спілкування з аудиторією — все це дасть змогу клієнтам запам’ятати вас і асоціювати ваш продукт саме з вами. А впізнаваність сприяє лояльності та повторним продажам.

Звісно, для кожної компанії потрібна унікальна стратегія та шляхи масштабування. Навіть найкращі поради не завжди можуть спрацювати, просто тому, що вашій аудиторії може бути потрібно щось інше. Тому під час роботи з клієнтами ми вивчаємо всі деталі та пропонуємо індивідуальне рішення.

Щоб дізнатися, яка саме стратегія допоможе масштабувати ваш бізнес і обійти конкурентів, замовте консультацію у фахівців агентства Digital Art.

Схожi новини

Маєте завдання?

Давайте обговоримо його