TikTok для бізнесу – чи потрібний він і навіщо

Ще пару років тому бізнес не розглядав TikTok, як підходяще місце для реклами та продажів. Відштовхували підліткова аудиторія та виключно розважальний контент. Сьогодні багато брендів усвідомили, які можливості дає TikTok для бізнесу завдяки потенціалу вірусності. Компаніям варто поспішати зайняти своє місце тут, оскільки ніші швидко заповнюються.

Особливості платформи TikTok

TikTok – це соціальна платформа, на якій користувачі можуть створювати та переглядати короткі відеоролики (від 15 секунд). Основну аудиторію додатка складає молодь, але є й інші вікові групи.

Однією з особливостей TikTok є акцент на креативному контенті та різноманітності форматів: тут можна знайти танцювальні відео, комедійні скетчі, кулінарні майстер-класи та багато іншого. Алгоритм платформи також не такий, як у інших соціальних мережах: він активно підкидає користувачеві контент, який може його зацікавити, і взагалі не обмежує покази. Тому ролики тут добре вірусяться. Крім того, відео, які часто лайкають, переглядають і розповсюджують, тримаються серед рекомендованих дуже довго.

Бізнес в TikTok може використовувати ці особливості для органічного просування.

Коли TikTok може бути корисним бізнесу

Найкраще TikTok підходить для досягнення великих охоплень і підвищення впізнаваності бренду. Це завдяки великій аудиторії (до 15 мільйонів в Україні та до мільярда активних користувачів по всьому світу), а також високій залученості користувачів (вони заходять на платформу до 8 разів на день і перебувають там до 45 хвилин). Крім того, TikTok для бізнесу корисний тим, що звідси можна успішно направляти трафік на свій веб-сайт або інші соцмережі з товарами.

TikTok привабливий для компаній у наступних випадках:

  • Якщо ваша цільова аудиторія складається переважно з молоді. Платформа надає всі умови для приваблення та взаємодії з цією групою користувачів.
  • Для іміджевих цілей. Створення оригінального контенту на TikTok допомагає підвищити впізнаваність бренду та залучити багато нових підписників.
  • Просування продуктів та послуг. Ви можете розповісти про їх функції та переваги за допомогою коротких відеороликів, щоб зацікавити потенційних клієнтів.

У додаток можуть приходити різні бізнеси. Наприклад, представники таких ніш, як одяг, аксесуари та ювелірні вироби, косметика, медицина, техніка та електроніка, банки, кав’ярні та інші. При цьому новачкам доведеться докласти зусиль, щоб виділитися серед них. Користувачам буде нецікавий схожий контент.

Також TikTok добре підходить для компаній, які хочуть продемонструвати свою інноваційність та креативність. А от брендам, які орієнтовані на старші покоління або пропонують послуги для бізнесу, тут доведеться важко. Хоча останнім часом аудиторія TikTok стала дорослішати.

Переваги використання TikTok для бізнесу

Відповідаючи на питання, чому бізнесу потрібен TikTok, слід назвати такі переваги використання цієї платформи:

  1. Безкоштовний трафік та органічний охоплення, що дозволяє привернути увагу цільової аудиторії без додаткових витрат на рекламу.
  1. Підвищення впізнаваності бренду завдяки вірусному поширенню відеороликів.
  2. Можливість приєднатися до популярних челенджів та актуальних трендів, що допомагає встановити емоційний зв’язок з аудиторією та підвищити залученість.
  3. Багато інструментів для створення креативного контенту, який виділяє бренд серед конкурентів.
  4. Можливість розповісти про себе як можна більшій кількості людей – головне, для чого потрібен TikTok для бізнесу.

Недоліки використання TikTok для бізнесу

Незважаючи на всі переваги, у TikTok є й недоліки, про які варто знати. Ось деякі з них:

  • Обмежена демографія. Зараз TikTok популярний переважно серед молоді, більш старші або професійні групи в меншості.
  • Не для всіх видів бізнесу. Деяким брендам важко підлаштуватися під очікування користувачів та розслаблену атмосферу TikTok.
  • Високий рівень конкуренції. Швидкий ріст популярності TikTok призводить до того, що все більше брендів приєднуються до платформи. Вони створюють багато контенту, виділитися серед якого все складніше.
  • Час та ресурси для створення контенту. Треба бути готовим до того, що результату не буде, якщо не інвестувати в цю соцмережу постійно. Ролики повинні виходити щодня та бути привабливими з перших секунд, інакше їх будуть просто пролистовувати.

Варто уважно зважити всі плюси та мінуси використання TikTok перед тим, як будувати на ньому свій маркетинг.

Стратегії використання TikTok для бізнесу

Найкращий ефект просування бізнесу в Тік Ток досягається при спрямуванні одночасно на впізнаваність і продажі. Добре себе показали такі стратегії:

  • Створення оригінального контенту. Розробка яскравих і запам’ятовуваних відеороликів, що відображають особливості бренду і продуктів.
  • Просування через хештеги. Використання популярних у своїй ніші міток дозволяє привернути увагу аудиторії з подібними інтересами.
  • Організація конкурсів і акцій. Вони стимулюють участь користувачів і поширення контенту.
  • Співпраця з популярними тіктокерами. Спільні проекти або спонсорування сприяють розширенню аудиторії і зміцненню довіри до бренду.
  • Рекламні кампанії. Платна реклама в TikTok допомагає збільшити охоплення аудиторії і привернути нових підписників або клієнтів.

Зараз підлітки, що користуються TikTok, не можуть нічого купувати. Але вони можуть запам’ятати ваш бренд, і коли виростуть і стануть платоспроможними, стати вашими клієнтами. Тому компанії, які зможуть донести до цієї аудиторії свої цінності, будуть у виграші.

Висновки

TikTok – потужний інструмент для привертання уваги до бренду та продуктів завдяки своїй величезній аудиторії та активній користувацькій базі. У Tik Tok бізнес може знаходити нових клієнтів і розповідати про себе великій кількості людей. Водночас потрібно ретельно оцінити відповідність платформи виду діяльності компанії і свої можливості для успішного просування через неї.

Схожi новини

Маєте завдання?

Давайте обговоримо його