Чому не працює таргетована реклама?

Таргетована реклама або «таргет» — це рекламні оголошення, які настроюються таким чином, щоб їх бачили користувачі, яким може бути цікавим ваш продукт. За допомогою такої реклами можна залучити відвідувачів на сайт, підняти конверсію, знайти свою аудиторію, а клієнтам допомогти знайти потрібний продукт (вас).
Для налаштування таргетованої реклами потрібно знати все про вашу аудиторію: стать, вік, геолокацію, інтереси, сімейний стан, рівень доходу. Всі ці параметри налаштовують у рекламному кабінеті, який різниться для кожного майданчика. Існують також платформи для автоматизації таргетованої реклами — вони дозволяють запустити оголошення відразу на декількох майданчиках, а далі регулювати ставки та відстежувати статистику.

Для яких сфер підходить таргет

Перш ніж замовити таргетовану рекламу потрібно переконатися, що вона підійде для вашої ніші.

Найкраще таргет підходить для:
— Інтернет-магазинів — можна розповісти про вашу акцію чи нову колекцію, і якщо користувачеві буде цікаво, він одразу за посиланням перейде на сайт. Також добре працюють промокоди зі знижкою на першу покупку.
— Локального бізнесу — можна налаштувати рекламу на конкретне місто чи район, і до вас залучатимуться люди, які живуть або працюють поблизу. Адже завжди зручніше зайти в магазин чи ресторан шляхом, ніж спеціально їхати в інший кінець міста.
— Інфобізнесу — тема саморозвитку не втрачає своєї популярності, особливо на фоні пандемії. Тому різні курси, вебінари та тренінги, що рекламуються через соцмережі, — вже звичне явище, яке, проте, працює.
— Різні заходи — вечірки, бізнес-зустріч, виставки, ярмарки. Ми знайдемо аудиторію, яка буде цікава для вашої події, і запропонуємо відвідати її.
— Туризм — якщо людина замислювалася про відпочинок, або навіть регулярно подорожує, то запропонувати їй новий варіант у стрічці Facebook дуже зручно та ефективно.
— Мобільні програми або ігри — можна виявити, хто вже любить мобільні ігри, і запропонувати їм вашу.

Переваги таргетованої реклами

1. Точне влучення в цільову аудиторію1. Точне влучення в цільову аудиторію
Рекламу побачать тільки ті, кому може бути потенційно цікава ваша пропозиція. Ви не переплачуєте за показ оголошень людям, які точно нічого не куплять. Наприклад, якщо ви продаєте дитяче харчування, грамотно налаштована реклама не буде показуватися тим, у кого немає дітей.
2. Можливість відстежувати та коригувати
Ви можете щодня аналізувати та відстежувати ефективність рекламної кампанії та активності користувачів. Зробивши висновки, можна скоригувати налаштування, щоб покращити результати.
3. Великі охоплення
Соцмережами користуються мільйони людей, і тисячі можуть стати вашими клієнтами. Навіщо упускати таку можливість?
4. Таргет коштує дешевше ніж зовнішня реклама.
Різниця у вартості — 2–3 рази, а охоплень у 10 разів більша. До того ж у таргетованій рекламі оголошення побачить тільки ваша потенційна аудиторія, а на білборді — всі підряд.
5. Можливість просувати свій бренд навіть без сайту
Якщо у вас малий бізнес, достатньо завести сторінку в соцмережах і пропонувати свої послуги та товари прямо там. А таргетована реклама приведе підписників.

5 причин, чому таргетована реклама може не спрацювати

1. Неефективний креатив
Креатив — це картинка, яку насамперед побачить користувач. Вона має бути привабливою, яскравою, при цьому не дратівливою. Акуратною, сучасною, не застарілою. А головне — інформативною. На креативі не повинно бути всієї інформації, що є у вас, але має бути головне. Наприклад, «Знижка 10% на перше замовлення!». Якщо користувача не зацікавить креатив, він і оголошення читати не буде. Він з першої секунди зрозуміє, для нього це чи ні, тому довірте свій креатив досвідченому дизайнеру, і перед цим визначтеся, що найголовніше ви хочете донести.

2. Неправильна цільова аудиторія
Напевно, ви вже знаєте, хто саме ваші клієнти. З яких міст, якої вони статі та віку. Це необхідний мінімум. Але щоб налаштувати якісну рекламу, потрібно знати також рівень доходу (якщо для когось ваш продукт занадто дорогий, то вони його не куплять, як не рекламуй), сімейний стан, чи є діти (у сімейних та неодружених людей різні потреби).
Не може бути такого, щоб ваш товар був цікавий всім, навіть якщо ви продаєте сірники. Тому потрібно мати чіткий портрет вашої аудиторії.
Наприклад, ви пропонуєте тренінги для жінок, які мають проблеми у відносинах з чоловіком. А реклама була налаштована на незаміжніх жінок, або тих, хто взагалі не перебуває у жодних стосунках. Як думаєте, зацікавить їхню вашу пропозицію? Наврядчи.

3. Тексти не продають
Якщо ви своїм рекламним оголошенням хочете щось запропонувати та продати, то й текст оголошення має бути продаючим. Якийсь час трендом був сторітелінг, коли замість конкретної пропозиції «Купіть наш шампунь, він такий-то і такий-то» розповідали довгу історію про дівчину, у якої було тьмяне волосся і через це її з роботи звільнили, хлопець кинув, і… А що було далі, вже не кожен користувач дочитував. Історію треба вміти розповісти, чи не кожен автор може утримати увагу читача. Тому, якщо ваш копірайтер не геній пера, що спеціалізується на сторителлінгу, краще не ризикувати, а написати конкретно, цікаво й у справі.
До речі, найчастіше таке трапляється, коли рекламне оголошення, креатив та налаштування з метою економії робить одна людина, яка «і швець, і жнець». Набагато ефективніше звернутися до digital агенції, де є окремий фахівець під кожне завдання, який добре знає свою справу.

4. Маленький бюджет
Таргетована реклама приведе багато потенційних клієнтів. Але не безплатно, і навіть недешево. Якщо ви насилу «відірвали» від себе 100 $ і очікуєте на них отримати 1000 покупців, то на вас чекає розчарування. І справа не в поганій роботі спеціаліста, а просто так не працює.
До того ж спочатку йде тестовий запуск, щоб зрозуміти, як аудиторія реагує на вашу пропозицію, який з креативів (а по-хорошому потрібно запускати хоча б 2 варіанти) краще спрацьовує, а може навіть протестувати на кілька аудиторій.
А після тестів кампанію потрібно ще й масштабувати. Загалом, хоч таргетована реклама і дешевша, ніж, наприклад, контекстна, але все ж таки не копійчана. Хочете хорошого результату — не скупіться на хороший бюджет. Воно того варте, побачите.

5. Немає УТП
Користувач повинен дізнатися з оголошення не тільки про те, які ви чудові, а й про те, що унікального та вигідного ви йому пропонуєте. Тобто зрозуміти, чому він має купити саме це та саме у вас.
Ось погані приклади, про які настав час забути:
— Швидка доставлення — швидка це скільки? Кожен має своє поняття.
— Низькі ціни — для когось низькі це 10 грн., а комусь і 100 буде дорого.
— Індивідуальний підхід — так пишуть усі.
— Преміальна якість — чим? Можете довести?
Коротко кажучи, конкретизуйте або забудьте про штампи. Якщо ви не можете свої слова нічим підтвердити, вони будуть для читача порожнім звуком, а ваш бренд — «одним з».

Схожi новини

Маєте завдання?

Давайте обговоримо його