Сума, яку ви платите Meta за те, щоб ваше оголошення побачило 1000 користувачів, позначається CPM («Cost Per Mille» або «Cost Per Millenium»). Чим вище CPM рекламної кампанії, тим більше грошей ви витрачаєте на рекламу. Низький CPM знижує і вартість кліка (CPC), і загальну вартість результату. Як же знизити CPM?
Що впливає на CPM рекламних оголошень у Facebook / Instagram?
Фактори попиту і пропозиції — ніша вашого бізнесу, ЦА і її розмір, мета вашої кампанії та розміщення. Усе це впливає на вартість. Також важлива сезонність — літо, свята, підготовка до нового сезону. У цей час усі конкуренти одночасно беруть участь в аукціоні, а це призводить до підвищення CPM.
Способи знизити CPM реклами
1. Використання релевантної аудиторії
Релевантність оголошення також впливає на CPM. Релевантність вимірюється від 1 до 10. Що вищий показник, то більше ваше оголошення цікаве цільовій аудиторії. Що нижча релевантність, то вищий CPM.
Показниками, які впливають на рейтинг релевантності, є рейтинги якості, коефіцієнта залученості та коефіцієнта конверсії. Усе це Facebook відстежує й аналізує.
Також не намагайтеся охопити максимальну аудиторію — спрямовуйте рекламу на релевантних користувачів. Звуження реклами дає змогу охопити потрібних користувачів, які зацікавляться вашим оголошенням і забезпечать вищий CTR.
2. Не бійтеся використовувати вірусні креативи
Креативи — перше, що бачить користувач, коли йому потрапляє ваше оголошення. Якщо креатив зачепить, користувач подивиться оголошення далі. Якщо ж ні — проігнорує, і всі ваші старання пройдуть даремно. Тому креативи мають бути креативними — привертати увагу і виділятися серед інших таких самих оголошень. Не бійтеся виходити за рамки та відходьте від шаблонів, тримайте руку на пульсі трендів і нових тенденцій.
Для рекламних оголошень у соцмережах Meta підходять різні формати, але найкраще працюють короткі вертикальні відео, оскільки вони швидко привертають увагу. Тому Meta дає більше місця саме для відеокреативів. Попит на розміщення реклами у відеоформаті вищий, ніж пропозиція, оскільки не всі рекламодавці розуміють, що такий формат підвищить залученість і знизить CPM.
Інший момент — контенту стало більше, а тривалість уваги користувачів знизилася, оскільки вони вже втомилися від постійної реклами. Щоб підвищити коефіцієнт залученості, рекомендується робити рекламу вірусною, з використанням мемів і трендів.
3. Моніторте частоту оголошень
Якщо ви показуватимете рекламу одним і тим самим користувачам надто часто, вони почнуть її ігнорувати або навіть приховати й відзначити як спам. Усе це призведе до зниження CTR і збільшення CPM. Тому відстежуйте вплив частоти показу оголошень на користувачів.
Частота показів рекламних оголошень допомагає побачити середнє число показів користувачеві з вашої ЦА. Підтримуйте для кампаній низькочастотний показник — встановіть ліміт частоти в автоправилах. Перевищення ліміту також витрачає ваш бюджет, тому додайте колонку частоти в Facebook Ads Manager.
Тенденції й трафік у соцмережах Meta непостійні — рішення, які привели ваші кампанії до успіху сьогодні через тиждень можуть не принести результату зовсім. Тому постійно відстежуйте показники кампанії, щоб вчасно коригувати її й тим самим знижувати CPM — так ви досягнете своїх цілей при менших витратах бюджету.