Питання, чи зупиняти кампанії на новий рік, чи ні – індивідуальне для кожного бізнесу. В першу чергу необхідно визначити, чи це буде необхідно для вашої сфери.
Вам краще залишити працювати рекламні кампанії:
- якщо ви продаєте товари через інтернет-магазин
- якщо зима та грудень для вас сезон
- якщо ваші товари/послуги можна спакувати в якості подарунка
- якщо попит на ваші послуги різко переважає пропозицію (наприклад, салонам краси, ваші потенційні клієнти можуть не потрапити до свого майстра, оскільки в нього буде повний запис – для вас це чудовий спосіб перебити клієнтів)
Вам варто зупинити показ реклами:
- якщо ви не можете виставити конкурентну пропозицію
- якщо ви надаєте послуги для бізнесу (але не всім і не завжди, подробиці нижче)
- якщо ваші продукти коштують більше 100$ та мають другорядне значення в новорічні свята
Про новорічні свята і таргетинг
Мінуси
При роботі з цільовою аудиторією у свята важливо пам’ятати, що в цей період у вас найбільша конкуренція за увагу кінцевого користувача. Тому велике значення будуть відігравати візуальне оформлення, а також продаючий текст в рекламному оголошенні. Вам необхідно буде посилити УТП, адже ви боретесь за частину бюджету споживача, який він, можливо, захоче витратити на товари, не пов’язані з вашою сферою.
Значно зросте ціна за 1000 показів, адже маркетингові відділи великих компаній намагаються повністю витратити залишки річного бюджету.
Плюси
Головною перевагою реклами в новорічні свята – готовність аудиторії розлучитись з грошима заради послуг і товарів, на які вони вже давно не звертали увагу. Також, висока ймовірність здійснення імпульсивної покупки. Саме в цей період ви можете продати те, що користувачі давно не придбали, під соусом новорічної знижки і збільшити середній чек допродажами.
При успішній проведеній кампанії ви забезпечите собі приток нових покупців, яких можна доволі просто зробити постійними. Всі люблять отримувати подарунки, особливо в такі великі свята. Все, що вам необхідно – перевершити очікування покупця і зробити йому подарунок, нехай навіть дрібний. Не обов’язково, щоб покупець знав, на що очікувати. Потужний позитивний ефект дає нагорода, яку ми не очікували отримати.
Кому і як чинити
Що робити для В2В
В новорічні свята тематику b2b очікує закономірне падіння, але це не означає, що рекламу необхідно зупиняти. Якщо ви бачите, що ваші рекламні кампанії дають результати — залиште все як є. Якщо результати є, але вони зменшились — варто перерозподілити бюджет, можливо, залишивши тільки найбільш ефективні таргетинги. І тільки якщо ви бачите різке падіння результатів — вимикайте.
Окрім всього, правильним рішенням для В2В буде запустити кампанії на проглядання відео. Грудень для бізнесу — час здачі звітів, боргів, й т.д., тому, ваші кампанії можуть не завершитись угодами. Однак ви маєте постійно нагадувати о собі своїм клієнтам і кампанія на проглядання відео виконає цю задачу краще за інших.
Що робити для В2С
1. Показуйте рекламу тим, хто о вас вже знає. Проаналізуйте попередні кампанії та враховуйте:
які покупці були найціннішими минулого святкового сезону;
хто здійснював конверсії в вашій останній рекламній кампанії;
які користувачі недавно відвідували сайт, але не здійснили конверсію.
Налаштуйте ретаргетингові рекламні кампанії.
Якщо ви встигли зібрати теплі аудиторії за останні 3-12 місяців – ви зможете увірватись в самий епіцентр новорічного ажіотажу з пропозицією, «яку не можна пропустити».
2. Попередьте просадку продажів у січні
Часта проблема власників бізнесу — зменшення об’єму продажу в січні: люди мало купують, люди мало купляють, виручка зменшується. Щоб з цим боротись, необхідно “поставити клієнтів в чергу” в передсвятковий період. Також продовжуйте збирати ліди, щоб після січневих свят відділу продажу було з чим працювати.
Використовуйте святковий ажіотаж, щоб мотивувати людей купувати щось в січні. Наприклад, пропонуйте знижку, яку можна активувати тільки в січні, після новорічних свят. Напередодні свят покупці активно придбають подарунки, витрачають гроші, але їх можливо підштовхнути повернутись в січні за допомогою акцій та знижок.
3. Адаптуйте існуючі кампанії під новорічну тематику та створіть нові.
Наприклад, ви можете рекламувати свої товари чи послуги в якості подарунків, чи пропонувати сертифікати на покупку.
В грудні люди особливо охочі до придбань, тому стимулюйте свою цільову аудиторію придбати саме у вас. Адаптуйте свої рекламні кампанії під новорічну тематику, активно проводьте акції, розпродажі, а також пропонуйте придбати у вас і після новорічних канікул.
Що вам точно необхідно зробити
Якщо ви продаєте товари та відправляєте їх поштою — налаштуйте розклад показів оголошень відповідно до графіка роботи пошти.
Коли й кому точно варто відключити рекламу в новорічні свята
Якщо ваш продукт чи бізнес — в сфері освіти, чи заходів, а бюджети невеликі, варто добре подумати про доцільність участі в битві за увагу клієнта в другій половині грудня. Ставки за рекламу сильно зростають. Кількість пропозицій зі знижками, акціями та пропозиціями “таких цін більше не буде” просто зашкалює. Потенційні клієнти починають активно думати про завершення справ і придбання подарунків.