Коротка історія про те, як ми вирішили записувати подкасти

Справа була ввечері, робити було море чого! 
Стратег працював на позиціонуванням агенції та обмірковував, з якого ж боку її можна просувати. 

Звісно, ідея не нова, але ми вирішили спробувати, адже ж це Digitalізація!

Вирішено, робитимемо свої подкасти. Чому?
 – В нас є про що розповісти.
 – Чим поділитись.
 – Вивернути назовні цікаві інсайти.
 – Поговорити про бренди.
 – Показати достойну та “не дуже” рекламу.

Чому варто спробувати? Якщо закрадається думка про те, що вже всі зробили, нащо це нам потрібно – відкидайте одразу. А якщо у вас буде саме та тема, яка зацікавить людей. Можливо, у вас саме той голос, який надихає на нові ідеї. Раптом, ви – природжений оратор, але не заносили себе в цей список, тільки через те, що просто не спробували? 

Ми спробували і от вже 3 випуски – кайфуємо! У нас як блискавка з’являються нові ідеї, теми. Ми складаємо список гостей на наступні випуски. Хіба це не момент, заради якого ти розумієш, що працюєш не дарма? 

Як мінімум – це ще одна нагода згуртуватись командою. 
Як максимум – це користь, яку ми приносимо в цей digital світ.

Схожi новини

Маєте завдання?

Давайте обговоримо його