Універсальний інструмент, який дозволяє показувати оголошення конкретним групам людей з певними інтересами. Окрім того, він дешевше інших видів реклами.
Багато рекламних агентств, а також SMM-спеціалісти та фрілансери наполягають на тому, що для просування в Instagram і Facebook обов’язково потрібна настройка таргетованої реклами. Але не всі власники бізнесу розуміють, що це таке, і тому не наважуються замовити таргет для свого продукту. Їм здається, що достатньо оформити красивий аккаунт в соцмережі, наставити якомога більше хештегів, й клієнти самі прийдуть. Але вони не приходять. І в такій ситуації багато хто здається, вирішивши, що продажі в соцмережах не для них, це марно і взагалі – гроші на вітер. Розвіймо ці стереотипи.
Послуги таргетингу замовляють, коли хочуть не просто привернути побільше будь-яких підписників, а коли збираються «бити» чітко в ту аудиторію, яка зацікавлена в продукті та з більшою ймовірністю зробить замовлення. Таргетована реклама розігріває і підтримує інтерес, підвищує впізнаваність бренду і допомагає знайти свого клієнта. «Холодна» аудиторія зазвичай не замислюється про те, щоб прямо зараз купити або замовити щось у незнайомій компанії. Тому потрібно «познайомити» її з вами, зробити так, щоб ви стали для них майже «своїми».
Наприклад, ви хочете продавати свій продукт тільки в Одесі або навіть у всій Україні. Ми визначимо, які саме люди в цьому регіоні будуть найбільш зацікавлені в вас: стать, вік, інтереси, рід занять, рівень достатку. Адже якщо для більшості ціна ваших товарів занадто висока, немає сенсу залучати студентів, підлітків або іншу неплатоспроможну аудиторію.
Щоб ефективно впливати на холодну аудиторію через інстаграм, потрібно замовити таргетовану рекламу у перевірених фахівців, далі скласти унікальну торгову пропозицію (УТП), запропонувати привабливу акцію, створити яскравий і привабливий банер або відеоролик, написати цікавий текст. Після цього налаштувати рекламне оголошення на потрібну аудиторію та аналізувати, що дало результат. Далі ми будемо взаємодіяти з тими користувачами, хто звернув на нас увагу — кликнули, лайкнули і т. д. Уже маючи уявлення про вас, люди будуть швидше приймати рішення про замовлення товару або послуги.
Навіть якщо у вас немає сайту або ви поки не готові його замовити, вам буде достатньо створити гарний, цікавий і інформативний аккаунт в соцмережі, і продавати свої послуги або товари навіть просто через директ. Але щоб ваш аккаунт помітили й відвідали, потрібно обов’язково замовити послуги таргетингу, інакше ви будете дуже довго чекати своїх клієнтів.
Значок партнера отримують лише ті компанії, які виконують роботу відповідно до стандартів якості Facebook.
– Account
– Preferred
– Premium
Доступ до матеріалів та інструментів від Facebook, за допомогою яких ми зможемо ще ефективніше працювати з рекламою, а також доступ до партнерського каталогу, техпідтримки та чату підтримки клієнтів. У результаті якість роботи з рекламою збільшується, а всі питання та проблеми вирішуються швидше.
Інструмент, який зробить вашу компанію впізнаваною
і доведе цільову аудиторію до покупки
Таргетована реклама дозволяє продавати свої послуги та товар без сайту
Таргетовану рекламу можна запустити з готових публікацій в ваших профілях
Можна починати з 30$, але ми рекомендуємо орієнтуватись на 300$ - це сума, яка принесе реальний результат в рамках кількох міст
Завдяки дуже детальним налаштуванням таргетингу, рекламу в соціальних мережах можна показувати людям, які відповідають вашій цільовій аудиторії. Наприклад, потрібне оголошення побачить бабуся, яка цікавиться MTV, а не Аллою Пугачовою.
Таргетована реклама оптимізується постійно виходячи з отриманих даних, що дає неймовірно високі результати за короткий термін
Перш за все, ми робимо базовий аудит ваших ресурсів: акаунти в інстаграм і фейсбук, сайт, зв'язки, інтеграції і т. п.
Визначаємо суть рекламного оголошення: залучити нових підписників, прорекламувати акцію або послугу, познайомити холодну аудиторію з вами і т. д.
Розробляємо банери або відеоролики до оголошень. Тут важливо врахувати, що рекламне оголошення повинне органічно виглядати в стрічці — як пост, тільки ще з позначкою «реклама». Інший важливий момент — більшість людей спочатку дивляться на картинку/відео, а потім читають. Тому на банері або відео повинна бути головна чіпляюча інформація, яка спонукає відкрити пост і дізнатися більше.
Пишемо затягаючі та чіпляючі тексти та описи до послуги або продукту. У тексті ми вже більш детально розповідаємо про акцію, послуги або бренд. Тут важливо привернути увагу користувача, зацікавити, дати зрозуміти, що ваша пропозиція буде йому корисною, але не розкривати відразу всі карти. Потрібно зацікавити та викликати бажання натиснути на посилання, щоб дізнатися більше. А інше вже розкажуть менеджери з продажу.
Запускаємо просування на потрібних ресурсах і на певну аудиторію.
Коли прогнозовані результати будуть досягнуті, ми масштабуємо рекламу, щоб підвищити її ефективність.
-15% знижка на перший місяць – до 10 серпня!
455$
Пакет для бізнес-початківців, стартапів
Для тих, хто починає свій шлях просування у сфері digital та бажає “спробувати/помацати” можливості та отримати перші результати за невеликий бюджет. У середньому, 2-4 місяці достатньо, щоб визначити для себе ефективність цього способу і вийти на новий рівень просування -> пакет Standart
Можливості
Просування постів (inst/fb)
Кількість рекламних компаній
Написання текстів (копірайтер)
Рекламний бюджет
Звіт
Комунікація
Доповнення (по бажанню/необхідності)
Стратегія
570$
Пакет для невеликого працюючого бізнесу
Для тих, у кого вже є результати та розуміння, що потрібно посилювати свою присутність у мережі. Підходить для бізнесу, що хоче почати структуруватися та масштабуватися.
Можливості
Просування постів (inst/fb)
Кількість рекламних компаній
Креативи
Написання текстів (копірайтер)
Рекламний бюджет
Звіт
Комунікація
Доповнення (по бажанню/необхідності)
Стратегія
742$
Пакет для працюючого системного бізнесу
Для тих, у кого вже є результати. АЛЕ, потрібно знайти слабкі місця і підвищити ефективність діючої реклами. Ціль пакета – масштабувати результати та збільшити прибуток у середньостроковій перспективі
Можливості
Просування постів (inst/fb)
Кількість рекламних компаній
Креативи
Написання текстів (копірайтер)
Рекламний бюджет
Звіт
Комунікація
Доповнення (по бажанню/необхідності)
Стратегія
Facebook — один з топових сайтів за кількістю користувачів і відвідувань. Тут можна знайти клієнтів для бізнесу практично з будь-якої ніші. Аудиторія на платформі найрізноманітніша — від студентів і домогосподарок до зрілих й забезпечених людей, бізнесменів та фахівців кожної сфери.
Рекламні оголошення інтегруються у стрічку, сторис або серед контактів в месенджері користувача. Facebook дає величезні можливості для орієнтування, щоб не запускати рекламу по всіх підряд, а налаштувати її так, аби залучити людей, максимально близьких до вашої цільової аудиторії.
Instagram — ідеальний майданчик для підвищення впізнаваності бренду, а також продажу товарів та послуг, для яких в рівній мірі важливі і якість, і зовнішнє оформлення.
Таргет (target) в перекладі з англійської - «мета». Таргетована реклама — це реклама, спрямована на цільову аудиторію, яка потенційно може бути зацікавлена в вашому товарі або послузі.
Єдиної вартості не існує. Бюджет на рекламу встановлюється виходячи з декількох параметрів: особливостей ніші вашого бізнесу, цілей просування, зростання впізнаваності, регіону і т. п.
Вартість послуги та запуску таргетованої реклами розраховується конкретно під кожного клієнта і складається з рекламного бюджету і комісії виконавця (рекламної агенції). Чим вище рекламний бюджет, тим більше інструментів можна задіяти для рекламної кампанії.
На відміну від, наприклад, SEO-просування, яке дає результат приблизно через за 6 місяців, правильно налаштована таргетована реклама здатна дати результат вже за кілька днів, а в деяких випадках
Реклама, яка націлена на стать, вік, інтереси, географію вашого клієнта. Завдяки цьому ми можемо прогнозувати кількість заявок на ваш продукт
Аналіз, налаштування та оптимізація рекламних кампаній для отримання максимально ефективних показників у Google
Просування у соціальних мережах, створення комплексу дій для підвищення впізнаваності бренду, збільшення продажів та створення контакту з клієнтом
UI/UX дизайн — це процес підготовки дизайн-концепту сайту або застосунку, який буде зручним і привабливим для користувачів, тим самим підвищуючи лояльність і конверсію.
Розробка логотипу, айдентики (фірмовий стиль та брендинг), банерів для реклами та для друкованої продукції
Розробка дизайну та наповнення сайту з урахуванням усіх поставлених цілей, реалізація необхідного функціоналу для максимальної конверсії у заявку
Комплекс робіт з метою збільшення видимості сайту у пошукових системах за цільовими запитами вашого бізнесу
ТікТок — молода перспективна платформа для реклами з величезною та активною аудиторією.
Простий і дешевий спосіб органічно підняти рейтинг вашої компанії, залучити потенційних клієнтів і піднятися на топові рядки видачі гуглу.