Ваш бренд набуде «обличчя» та «голосу», стане унікальним і впізнаваним. У результаті збільшиться лояльність аудиторії. SMM працює на підвищення впізнаваності та довіри до компанії, закріплює клієнтів за вами. Учасники спільноти не тільки ознайомляться з асортиментом та відгуками, а також зможуть отримати корисну інформацію та важливі інсайти. Але, найголовніше – ви завжди будете в полі зору своєї аудиторії.
Ви зможете бачити, як аудиторія реагує на ваш бренд, відпрацьовувати негатив та хвалитися позитивними відгуками, які підвищать довіру до компанії.
У таких соцмережах, як Фейсбук та Інстаграм, ви зможете блискавично реагувати на події у світі, що стосуються вашої ніші, тим самим завжди будучи «на хвилі».
У соцмережах ви знайдете нову аудиторію і розширите наявну. Тим самим бренд стане для неї уже чимось знайомим та «рідним», а отже, йому можна довіряти та звертатися. В даному випадку добре працює «сарафанне радіо» — ви створюєте цікавий та корисний контент, підписники діляться ним зі своїми друзями, і ті можуть поповнити лави вашої аудиторії.
У соцмережах клієнти набагато охочіше залишають відгуки, ніж, наприклад, на сайті. І навіть якщо коментар щодо компанії буде негативним, ви зможете надати кваліфіковану відповідь, зберігши позитивний імідж компанії.
Що це означає?
Що послуги нашої компанії відповідають високим стандартам якості Facebook.
– Account
– Preferred
– Premium
Статус Account – дає доступ до матеріалів та інструментів, які дозволяють краще працювати з рекламою у Facebook.
Статус Preferred – дає також доступ до особливих функцій, включаючи чат клієнтської підтримки та техпідтримку.
Що це означає для клієнта? Що реклама в Facebook від Digital Art буде ефективною та якісною, а всі питання вирішуватимуться оперативно.
-15% знижка на перший місяць – до 10 серпня!
460$
з використанням контенту клієнта
516$
з використанням контенту з фото-стоків та інтернет-ресурсів
455$
з використанням контенту клієнта
516$
з використанням контенту з фото-стоків та інтернет ресурсів
Для компаній, які хочуть присутніми і активними в соц. мережах, але основний результат отримують з інших джерел трафіку (наприклад, продажу з сайту або оффлайн)
689$
*іноземні мови +
місяць роботи (якщо раніше була налаштована Аналітика та GTM)
Ми проведемо ретельний аудит вашого акаунта в Фейсбуці або Інстаграмі, визначимо помилки, через які ви отримуєте низькі результати, і дамо поради, щодо покращення ситуації.
Також ми проведемо аудит конкурентів: як часто вони роблять публікації, яке у них позиціювання, рівень залучених підписників, присутність на майданчиках та успішність.
Позиціювання є дуже важливою частиною іміджу бренду. Саме воно надає вам «обличчя» і виділяє серед конкурентів. Коли позиціювання буде визначено, ми розробимо стратегію, відповідно до якої будемо працювати, щоб досягти потрібних результатів.
Вас можуть знайти в соцмережах не тільки завдяки рекламі, а й просто ввівши в пошуки Інстаграма потрібне слово. Наприклад, якщо у вас кондитерська «Ромашка», то вас можуть знайти на ім'я «Ромашка_торти», а не просто «Ромашка».
Шапка повинна містити головну коротку інформацію про вас: хто ви, що пропонуєте, адресу, контакти для зв'язку, графік роботи та УТП.
Вони мають не просто бути, а бути зручними, інформативними та зовні відповідати стилістиці бренду.
Цей етап включає дизайнерське опрацювання візуальної частини, відштовхуючись від побажань клієнта і переваг цільової аудиторії.
Ми сегментуємо пости за рубриками, підбираємо тему та попередній зміст, а також розроблюємо відповідний графік виходу постів.
Усі пости пише спеціаліст, відповідно до технічного завдання та «тону голосу» бренду.
Так само як і з постами, історії не повинні бути рандомними та хаотичними — треба заздалегідь продумати, що і в який день ми публікуватимемо.
Вона включає збір ключових показників, можливо, заміну стратегії або внесення корегувань. Далі ми чекаємо на ваш фідбек і плануємо стратегію на наступний місяць, з урахуванням правок.
Як це відбувається:
Визначаємо вашу цільову аудиторію (ЦА): стать, вік, інтереси, рівень статку, рід діяльності, геолокація. Надалі ми створюватимемо контент, який чіплятиме саме тих людей, яким потрібен і корисний ваш продукт.
У перших публікаціях ми познайомимо аудиторію з вами:
Далі потрібно дотримуватися регулярності постингу — це допоможе бути в полі зору ЦА і нагадувати про себе. Таким чином, навіть якщо у вас не той продукт, який можна купувати щодня (наприклад, установка вікон), компанію запам’ятають, і коли виникне ситуація, що потенційному клієнту знадобиться конкретний товар, він не стане далеко ходити, а згадає про вас і звернеться.
Реклама, яка націлена на стать, вік, інтереси, географію вашого клієнта. Завдяки цьому ми можемо прогнозувати кількість заявок на ваш продукт
Аналіз, налаштування та оптимізація рекламних кампаній для отримання максимально ефективних показників у Google
Просування у соціальних мережах, створення комплексу дій для підвищення впізнаваності бренду, збільшення продажів та створення контакту з клієнтом
UI/UX дизайн — це процес підготовки дизайн-концепту сайту або застосунку, який буде зручним і привабливим для користувачів, тим самим підвищуючи лояльність і конверсію.
Розробка логотипу, айдентики (фірмовий стиль та брендинг), банерів для реклами та для друкованої продукції
Розробка дизайну та наповнення сайту з урахуванням усіх поставлених цілей, реалізація необхідного функціоналу для максимальної конверсії у заявку
Комплекс робіт з метою збільшення видимості сайту у пошукових системах за цільовими запитами вашого бізнесу
ТікТок — молода перспективна платформа для реклами з величезною та активною аудиторією.
Простий і дешевий спосіб органічно підняти рейтинг вашої компанії, залучити потенційних клієнтів і піднятися на топові рядки видачі гуглу.