Цільова аудиторія. Якщо у вас дуже широка і різноманітна аудиторія, вам буде корисна таргетована реклама у всіх соціальних мережах. LinkedIn пропонує унікальну можливість досягти цільової аудиторії, що складається з професіоналів і підприємців. Ви можете налаштувати рекламу на основі таких параметрів, як професійні навички, посада, галузь, географічне розташування та інші фактори. Це дає змогу покращити точність таргетингу та досягти саме тих людей, які можуть бути зацікавлені у вашому продукті чи послузі.
У цій соціальній мережі люди активно шукають ділові можливості, контакти та інформацію про бізнес. Реклама на LinkedIn дає змогу вашому бренду бути видимим у професійному середовищі, де користувачі більш схильні до ділових рішень і покупок.
Різноманітні формати реклами, такі як Sponsored Content, Sponsored InMail, Text Ads та інші. Це дає можливість вибрати відповідний формат для вашого повідомлення і цілей рекламної кампанії.
Багаті можливості ретаргетингу — ви можете показувати рекламу тим користувачам, які вже взаємодіяли з вашим брендом або відвідували сайт. Це допоможе збільшити конверсію й утримати клієнтів.
LinkedIn надає детальну аналітику та інструменти для вимірювання результатів рекламної кампанії. Ви можете відстежувати такі метрики, як кількість переглядів, кліків, конверсій та інші, щоб оцінити ефективність реклами та внести необхідні корегування.
LinkedIn — це професійна соціальна мережа, яка привертає різноманітні аудиторії, в основному пов’язані з бізнесом, кар’єрою та професійним розвитком. Ось кілька ключових аудиторій, для яких просування в Linkedin буде ефективним
Ми пропонуємо кілька рекламних форматів
Вартість залежить від обраного тарифу, обсягу робіт, і може відрізнятися залежно від проєкту.
Мінімальна вартість просування в Linkedin від DigitalArt — від 500$. Більш точну ціну для вашого бізнесу ми з’ясуємо після консультації, визначення завдань і опцій.
Мінімальний бюджет для просування на LinkedIn може варіюватися залежно від різних факторів, включно з обраним форматом реклами, цільовою аудиторією, географічним розташуванням і тривалістю кампанії. Загалом, LinkedIn рекомендує почати з бюджету щонайменше 50$ на день. Точніше вам підкажуть наші фахівці після аналізу та консультації.
Реклама, яка націлена на стать, вік, інтереси, географію вашого клієнта. Завдяки цьому ми можемо прогнозувати кількість заявок на ваш продукт
Аналіз, налаштування та оптимізація рекламних кампаній для отримання максимально ефективних показників у Google
Просування у соціальних мережах, створення комплексу дій для підвищення впізнаваності бренду, збільшення продажів та створення контакту з клієнтом
UI/UX дизайн — це процес підготовки дизайн-концепту сайту або застосунку, який буде зручним і привабливим для користувачів, тим самим підвищуючи лояльність і конверсію.
Розробка логотипу, айдентики (фірмовий стиль та брендинг), банерів для реклами та для друкованої продукції
Розробка дизайну та наповнення сайту з урахуванням усіх поставлених цілей, реалізація необхідного функціоналу для максимальної конверсії у заявку
Комплекс робіт з метою збільшення видимості сайту у пошукових системах за цільовими запитами вашого бізнесу
ТікТок — молода перспективна платформа для реклами з величезною та активною аудиторією.
Простий і дешевий спосіб органічно підняти рейтинг вашої компанії, залучити потенційних клієнтів і піднятися на топові рядки видачі гуглу.