Контекстна реклама

Налаштування реклами в Google Пошуку, ресурсах Google, таких як gmail, Youtube та на партнерських ресурсах Google в Інтернеті.

Переваги контекстної реклами

Універсальний маркетинговий інструмент, який підходить для малого, середнього чи великого бізнесу, що має власний сайт, займається торгівлею або надає послуги населенню чи планує просування бренду.
Низький стартовий бюджет

Запустити контекстну рекламу можна навіть маючи невеликий бюджет і за цих умов отримати результат.

Швидкий запуск та результат

Рекламні кампанії в Google швидко запускаються і можна отримати замовлення від клієнтів вже з перших днів реклами.

Максимальне охоплення цільової аудиторії

Google охоплює понад 2 млн сайтів в Інтернеті та власні ресурси Google, щоб знайти ваших клієнтів.

Ефективне налаштування та керування

Google працює на штучному інтелекті, щоб знаходити користувачів, які будуть купувати та лишати заявки, проте має і ручні налаштування.

Запуск реклами в Google Ads складається з наступних етапів

01
Написання стратегіїㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ

Аналізуємо заповнений клієнтом бриф, а потім починаємо вивчати його нішу та досліджувати конкурентів. Складаємо портрет цільової аудиторії і відсіюємо нецільову, щоб знизити витрати на рекламу. Паралельно ми оцінюємо сезонність бізнесу та даємо рекомендації замовнику, щодо періодичності попиту. Після цього розробляється стратегія задля досягнення цілей бізнесу.

02
Налаштування Аналітики та рекламного облікового запису Google Ads

Ми створюємо рекламний обліковий запис Google Ads, Google Analytics та Google Tag Manager для замовника. Також для інтернет-магазинів створюємо обліковий запис Google Merchant Center для Торгових кампаній, якщо про це домовилися з клієнтом. Налаштовуємо всі акаунти та зв'язуємо між собою.

03
Банери або відеоролики до оголошень

За допомогою спеціальної програми для збору статистики за пошуковими запитами користувачів ми складаємо семантичне ядро — список ключових слів, які найбільш ефективно просуватимуть ваш товар.

04
Збір мінус-слівㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ

За допомогою різних сервісів ми збираємо мінус-слова та мінус-фрази та додаємо їх до облікового запису, щоб не зливати бюджет на кліки за нерелевантними запитами.

05
Створення рекламних оголошеньㅤㅤ

У контекстної реклами є своя специфіка: рекламні оголошення мають бути досить місткими і при цьому чіпляти потенційного клієнта. Вони формуються з урахуванням УТП, отриманого від клієнта або сформованого спеціалістом під час аналізу бізнесу, сайту клієнта та аналізу конкурентів. Наші фахівці, як PPC, так і копірайтери, знають, як складати ефективні рекламні оголошення.

06
Налаштування та запуск рекламних кампаній

Складаємо привабливі рекламні оголошення в Google Ads і налаштовуємо рекламну кампанію з урахуванням віку, інтересів та географії потенційних клієнтів. Налаштування рекламних кампаній та всіх необхідних облікових записів та сервісів для клієнта займає близько 7–10 робочих днів.

07