в Instagram зареєстровано понад 30% усіх користувачів інтернету;
з них 70% — користувачі віком 18–29 років, які реагують на привабливу рекламу;
близько 80% користувачів, які бачать рекламу, здійснюють очікувані дії — переходять за посиланням, беруть участь в опитуваннях, підписуються тощо;
конверсія в Instagram становить близько 40% — це один із найвищих показників;
перших підписників на сторінку можна залучити в перші дні запуску;
великий вибір інструментів дозволяє правильно налаштувати рекламну кампанію на аудиторію, якій буде цікавий ваш продукт.
Їхній вік, інтереси, спосіб життя та інші критерії, які допоможуть точно сегментувати користувачів та налаштувати рекламу на охоплення тих людей, яким буде цікавий ваш продукт.
Перш ніж запустити рекламу, потрібно знати, що ми маємо на меті : залучити більше лідів, збільшити перегляди відео, підвищити впізнаваність вашого бренду, запросити користувачів залишити заявку, щоб отримати їх контакт, або запропонувати написати вам у директ. Наявність точного завдання дозволить контролювати вартість реклами в Інстаграмі і підібрати найефективніші шляхи просування.
У Інстаграмі реклама розміщується у стрічці, у вигляді посту з фото чи відео, або у stories.
Воно складається з креативу (фотографія продукту або послуги чи рекламний банер) та тексту, який коротко розповідає про те, що ми пропонуємо. Картинка має привертати увагу, а текст — закривати потреби аудиторії, які ми виявили на етапі аналізу.
Для повної картини потрібно створити кілька креативів та текстів під них. Ці оголошення запускаються одночасно, а далі ми дивимося, яке дало найкращий результат. На основі отриманих даних можна оптимізувати бюджет і запустити повноцінну рекламну кампанію.
В нашій команді працюють таргетологи, дизайнери, розробники, копірайтери,
а також професіонали, які займаються контекстом, SMM та SEO.
«А можна замовити рекламу в інстаграм, не замовляючи послугу SMM?» Можна, але хочемо зауважити, що комплексне просування принесе більше результатів і зекономить ваш бюджет. Надзвичайно мало ніш які ніші не потребують облікового запису в соцмережах, тому красиво і цікаво оформлений (акаунт) буде тільки плюсом. Він допоможе підвищити лояльність аудиторії, повідомляти про цікаві акції та спілкуватися з вашими клієнтами, стаючи ближче до них.
Реклама, яка націлена на стать, вік, інтереси, географію вашого клієнта. Завдяки цьому ми можемо прогнозувати кількість заявок на ваш продукт
Аналіз, налаштування та оптимізація рекламних кампаній для отримання максимально ефективних показників у Google
Просування у соціальних мережах, створення комплексу дій для підвищення впізнаваності бренду, збільшення продажів та створення контакту з клієнтом
UI/UX дизайн — це процес підготовки дизайн-концепту сайту або застосунку, який буде зручним і привабливим для користувачів, тим самим підвищуючи лояльність і конверсію.
Розробка логотипу, айдентики (фірмовий стиль та брендинг), банерів для реклами та для друкованої продукції
Розробка дизайну та наповнення сайту з урахуванням усіх поставлених цілей, реалізація необхідного функціоналу для максимальної конверсії у заявку
Комплекс робіт з метою збільшення видимості сайту у пошукових системах за цільовими запитами вашого бізнесу
ТікТок — молода перспективна платформа для реклами з величезною та активною аудиторією.
Простий і дешевий спосіб органічно підняти рейтинг вашої компанії, залучити потенційних клієнтів і піднятися на топові рядки видачі гуглу.