Реклама у Інстаграмі

Інстаграм — одна з найпопулярніших платформ, у якій показники переглядів, лайків та переходів за посиланнями вищі, ніж у будь-якій іншій соцмережі. Тут можна продавати практично все, що завгодно, але найбільш актуально буде купити рекламу в instagram для просування товарів, які зазвичай не шукають в Google. Наприклад — недорогі товари та послуги, інфопродукти, курси, тренінги, різні жіночі товари тощо.
Якщо ви замовили послуги SMM, але не замовили таргетовану рекламу в інстаграм, то, швидше за все, ваш профіль просто не знайде цільова аудиторія. Мало створити гарний профіль, потрібно ще якось привести підписників на нього. Саме це забезпечує таргетована реклама.

Переваги таргетованої реклами в Інстаграмі

Окрім популярності соцмережі, які ще є причини замовити рекламу в Інстаграмі, а не на іншому майданчику?

в Instagram зареєстровано понад 30% усіх користувачів інтернету;

з них 70% — користувачі віком 18–29 років, які реагують на привабливу рекламу;

близько 80% користувачів, які бачать рекламу, здійснюють очікувані дії — переходять за посиланням, беруть участь в опитуваннях, підписуються тощо;

конверсія в Instagram становить близько 40% — це один із найвищих показників;

перших підписників на сторінку можна залучити в перші дні запуску;

великий вибір інструментів дозволяє правильно налаштувати рекламну кампанію на аудиторію, якій буде цікавий ваш продукт.

Етапи з настроювання
реклами в Інстаграм

Таргетована реклама налаштовується у кілька етапів:
01
Аналіз цільової аудиторії

Їхній вік, інтереси, спосіб життя та інші критерії, які допоможуть точно сегментувати користувачів та налаштувати рекламу на охоплення тих людей, яким буде цікавий ваш продукт.

02
Визначення мети

Перш ніж запустити рекламу, потрібно знати, що ми маємо на меті : залучити більше лідів, збільшити перегляди відео, підвищити впізнаваність вашого бренду, запросити користувачів залишити заявку, щоб отримати їх контакт, або запропонувати написати вам у директ. Наявність точного завдання дозволить контролювати вартість реклами в Інстаграмі і підібрати найефективніші шляхи просування.

03
Визначення розташування рекламного оголошення.

У Інстаграмі реклама розміщується у стрічці, у вигляді посту з фото чи відео, або у stories.

04
Створення рекламного оголошення.

Воно складається з креативу (фотографія продукту або послуги чи рекламний банер) та тексту, який коротко розповідає про те, що ми пропонуємо. Картинка має привертати увагу, а текст — закривати потреби аудиторії, які ми виявили на етапі аналізу.

05
Тестування

Для повної картини потрібно створити кілька креативів та текстів під них. Ці оголошення запускаються одночасно, а далі ми дивимося, яке дало найкращий результат. На основі отриманих даних можна оптимізувати бюджет і запустити повноцінну рекламну кампанію.

Формати реклами

Які формати реклами в Instagram можна замовити? Їх кілька, і кожен має свої переваги.
 
Вартість реклами в Інстаграм залежить навіть від обраного формату, тому рекомендуємо уважно підійти до вибору.

Важливість SMM для успішної
реклами в Інстаграмі

В нашій команді працюють таргетологи, дизайнери, розробники, копірайтери,
а також професіонали, які займаються контекстом, SMM та SEO.

rafiki

«А можна замовити рекламу в інстаграм, не замовляючи послугу SMM?» Можна, але хочемо зауважити, що комплексне просування принесе більше результатів і зекономить ваш бюджет. Надзвичайно мало ніш які ніші не потребують облікового запису в соцмережах, тому красиво і цікаво оформлений (акаунт) буде тільки плюсом. Він допоможе підвищити лояльність аудиторії, повідомляти про цікаві акції та спілкуватися з вашими клієнтами, стаючи ближче до них.

Крім того, можна ставити на просування деякі пости з облікового запису, не створюючи окремо рекламне оголошення. Наприклад — пост про новий продукт, акцію чи конкурс.
 

Інші послуги

Edit Template

Маєте завдання?

Давайте обговоримо його