Influence-маркетинг

Соцмережі неможливо уявити без лідерів думок, а де вони — там велика аудиторія, яка може зацікавитися вашим продуктом. Працюючи з інфлюенсерами, ви забезпечите собі нативну рекламу та приріст потенційних клієнтів.

Переваги Influence-маркетингу

Influencing marketing — це вид просування в соцмережах за допомогою блогерів. Детальніше про Influence-маркетинг ми вже розповідали у своєму блозі, а зараз хочемо навести декілька аргументів, чому вашому бізнесу варто задуматися про даний метод просування.

Довіра

Спочатку в аудиторії немає довіри до вашого бренду й продукту. А до блогера — є. За статистикою, понад 87% людей відвідують сайт за рекомендацією своїх друзів або знайомих, яким вони довіряють. Для користувачів блогер вже частково друг, а отже, до його рекомендацій слід дослухатися.

Велике охоплення

У інфлюенсерів, як правило, багато користувачів, а отже, вашу рекламу можуть побачити тисячі, десятки або навіть сотні тисяч людей.

Всебічність

Через блогера можна зробити цікаву подачу і показати продукт у дії, з різних сторін.

Привабливість

Реклама інфлюенсера, як правило, виглядає захопливо. Він піднімає цікаву тему, розповідає про продукт і наприкінці робить вигідну пропозицію. І все це – у легкій і доброзичливій або розважальній формі.

Тарифи на Influence-маркетинг

Базовий
Розширений
Преміум

Кому необхідна реклама у блогерів

Influence-маркетинг буде корисним для бізнесів різного масштабу, але особливо – для брендів-початківців, які нещодавно на ринку і ще не завоювали довіру в користувачів. Однак, навіть світові бренди не вважають зайвим замовити рекламу у блогерів, залучивши нових клієнтів.

Найбільш ефективною робота з блогерами буде для таких ніш:

  • краса та здоров’я: косметика, товари для догляду за собою, салони краси, косметологія;
  • мода: одяг, взуття, прикраси, аксесуари;
  • товари для дітей: іграшки, одяг, аксесуари;
  • подорожі;
  • навчання: курси, репетитори, мовні школи;
  • продукти харчування: магазини, служби доставки, ресторани;
  • розваги та дозвілля: магазини ігор, розважальні центри.

Якщо стратегія підібрана правильно, то практично будь-яка ніша матиме успіх. Та чим більш популярна тема у вашого бізнесу, тим більше охоплення ви отримаєте.

Види публікації реклами у блогерів

  • Впровадження реклами в контент інфлюенсера. 

Це може бути пост або сторис, у яких блогер ненав’язливо згадує про ваш бренд.

 

  • Спільний допис.

Блогер і ваш бренд створюють спільний пост, у якому контент максимально інтегрований у стилістику акаунту інфлюенсера.

 

  • Конкурс. 

Інфлюенсер оголошує у себе про конкурс, пропонуючи користувачам виграти певні товари або послуги, підписавшись на вас та виконавши інші умови.

 

  • Челендж. 

Змагання лідера думок з іншим блогером або користувачами, в ході якого, клієнти знайомляться з продуктом.

Що входить в послугу Influence маркетингу

          Якщо ви вирішите замовити просування через інфлюенсерів у нашій маркетинговій агенції, співпраця складатиметься з наступних етапів:

01
Аудит

Знайомство з клієнтом, вивчення його ніші, конкурентів, цільової аудиторії, сильних та слабких сторін бізнесу.

02
Розробка стратегії

Складаємо список релевантних блогерів, вибираємо, з ким будемо працювати, і формуємо технічне завдання.У завданні деталізуємо спосіб комунікації з аудиторією: скільки разів потрібно згадати про ваш бренд, що вказати і показати, а також сценарій, креативи. Прописуємо рекламу так, щоб вона органічно виглядала в блозі інфлюенсера, не вибиваючись із загального стилю, але й не втрачалась на фоні іншого контенту.

03
Запуск кампанії

Після складання стратегії та завдання, блогер бере рекламу в роботу.

04
Моніторинг аналітики

Стежимо за конверсією на сайті/соцмережах. Якщо ви початківець у цих питаннях, і не маєте сайту або аккаунту в соцмережах, можете у нас замовити їх створення через послуги SMM та розробки сайту.

05
Аналіз результатів і підтримання роботи

Порівнюємо, хто з блогерів приніс кращі результати, і продовжуємо співпрацю з ними.

Запитання клієнтів

Це нативна органічна реклама у блогера — лідера думок, яка для його читачів виглядає, швидше, як рекомендація, а не прямий продаж.

Реклама у інфлюенсерів дозволяє підвищити впізнаваність вашого бренду, розповісти про нього, охопивши велику аудиторію, показати продукт з різних сторін та сформувати довіру до вашого бізнесу.

Інші послуги

Edit Template

Маєте завдання?

Давайте обговоримо його