Перш ніж замовити рекламу в Фейсбуці, варто визначитися: вам треба саме ця соцмережа чи реклами в Інстаграмі буде достатньо? Або, може, вам взагалі не потрібна така реклама і можна обійтися контекстною?
Таргетована реклама дешевша, ніж у Google AdWords.
У Facebook частіше сидять дорослі, ділові та забезпечені люди.
Тому, якщо ваша цільова аудиторія — бізнесмени, підприємці, люди зі сфери IT, і загалом користувачі, яких більше цікавить обмін корисною інформацією та налагодження ділових контактів, ніж розважальний контент, то вам потрібно зробити ставку на цей майданчик.
Існують різні варіанти оплати реклами, залежно від того, які цілі ви оберете при налаштуванні.
Багато форматів — рекламне оголошення у Facebook може бути у вигляді посту у стрічці, каруселі або перебувати у правій колонці сторінки.
Точно в ціль — у рекламному кабінеті Facebook можна дуже точно налаштувати, кому будуть показані оголошення, з урахуванням статі, віку, географії, рівня доходу і навіть поведінки.
В нашій команді працюють таргетологи, дизайнери, розробники, копірайтери,
а також професіонали, які займаються контекстом, SMM та SEO.
Ідеально Фейсбук, як майданчик для реклами, підходить для B2C бізнесу,
а саме для таких сфер:
Проте враховуйте, що є види продуктів та послуг, які у Фейсбуці заборонено
рекламувати, та соцмережа в жодному разі їх не пропустить:
У сфері краси та здоров’я також слід бути обережними — якщо, наприклад, ви пропонуєте процедури або препарати для схуднення, Фейсбук може заблокувати оголошення, оскільки вважає, що не можна говорити людям про недосконалість їхнього тіла.
Залучити якомога більше потенційних клієнтів на сайт, тобто збільшити трафік.
Підвищити залученість підписників — збільшити кількість лайків, репостів, коментарів тощо.
Збільшити кількість заявок без переходу на сайт через заповнення форми зворотного зв'язку.
Установлення додатку — залучити користувачів завантажити та встановити програму.
Стимулювати користувачів писати вам повідомлення в месенджер, наприклад, для замовлення або отримання консультації.
Підняти конверсію на сайті ㅤ
У нашому агентстві вартість налаштування таргетованої реклами починається від 395 $. Від чого залежить ціна? Насамперед від цілей бізнесу.
Враховуючи мету та особливості вашого бренду/проєкту, ми підберемо оптимальну стратегію та вартість таргету. Телефонуйте нам просто зараз та отримайте безкоштовну консультацію команди DigitalArt
Реклама, яка націлена на стать, вік, інтереси, географію вашого клієнта. Завдяки цьому ми можемо прогнозувати кількість заявок на ваш продукт
Аналіз, налаштування та оптимізація рекламних кампаній для отримання максимально ефективних показників у Google
Просування у соціальних мережах, створення комплексу дій для підвищення впізнаваності бренду, збільшення продажів та створення контакту з клієнтом
UI/UX дизайн — це процес підготовки дизайн-концепту сайту або застосунку, який буде зручним і привабливим для користувачів, тим самим підвищуючи лояльність і конверсію.
Розробка логотипу, айдентики (фірмовий стиль та брендинг), банерів для реклами та для друкованої продукції
Розробка дизайну та наповнення сайту з урахуванням усіх поставлених цілей, реалізація необхідного функціоналу для максимальної конверсії у заявку
Комплекс робіт з метою збільшення видимості сайту у пошукових системах за цільовими запитами вашого бізнесу
ТікТок — молода перспективна платформа для реклами з величезною та активною аудиторією.
Простий і дешевий спосіб органічно підняти рейтинг вашої компанії, залучити потенційних клієнтів і піднятися на топові рядки видачі гуглу.