Рекламуючи свій продукт через таргет у соцмережах Meta, потрібно знати, що важливим моментом є не тільки привабливе оголошення та налаштування, а й також процес оплати реклами у Facebook, який потребує розуміння та управління. 

У цій статті ми розглянемо основні аспекти оплати реклами у Facebook, що таке поріг білінгу та сам білінг, а також які є методи оплати.

Способи оплати реклами у Фейсбук

Є кілька способів оплати Facebook та Instagram реклами:

  • Кредитні або дебетові картки American Express, Discover, Mastercard, Visa і JCB.
  • PayPal.
  • Банківський рахунок (прямий дебет) у підтримуваних країнах.
  • Місцеві способи оплати вручну в підтримуваних країнах і валютах.

Доступні варіанти залежать від країни та валюти вашого рекламного акаунта. В Україні доступні тільки способи оплати реклами банківською картою або через PayPal. Повну інформацію про способи оплати, доступні для вашої країни, ви знайдете в розділі «Довідка» або «Допомога» на офіційному сайті Facebook або всередині панелі управління рекламним акаунтом.

Як і коли списуються кошти з картки

Дата списання коштів залежить від обраного способу оплати. Створюючи перше оголошення, додайте у свій рекламний акаунт спосіб оплати, який і визначить налаштування платежів.

Є два основні варіанти оплати реклами на платформах Meta:

  • Автоматичний білінг — коли витрати досягають певної суми (порога оплати), гроші автоматично списуються з вашого рахунку. Сума неоплачених витрат, що залишилися, знімається щомісяця в день виставлення рахунку. Такий варіант застосовується для оплати за допомогою банківських карт і PayPal.
  • Передоплата — ви поповнюєте свій рахунок, і гроші списуються в міру показу реклами, але не частіше одного разу на день. Такий варіант застосовується за умови передоплати (наприклад, PayTM або Boleto Bancário). У такому разі порога оплати немає.

Дізнатися, скільки ви витрачаєте на рекламу, можна, подивившись прогнозований денний ліміт витрат у Meta Ads Manager. Перейдіть в Ads Manager у розділ з інформацією про білінг і подивіться всі остаточні списання, зокрема за які оголошення і які дії ви платили (наприклад, показ оголошення для підвищення впізнаваності або збільшення кількості кліків за рекламою).

Остаточний рахунок може бути більшим, ніж бюджет певного оголошення. Це пояснюється тим, що з акаунта списуються кошти за всі оголошення, які ви з нього показуєте. Facebook ніколи не перевищує бюджет, встановлений вами для кожного оголошення.

Загальну кількість кліків і показів реклами можна подивитися в Ads Manager. Точне число кліків і показів, за які з вас було списано кошти, буде вказано у квитанції. Число кліків, зазначене у квитанції, може відрізнятися від даних з Ads Manager.

Якщо ви не хочете забивати собі голову всіма цими нюансами та витрачати час, то можете просто замовити таргетовану рекламу в Фейсбук у фахівців DigitalArt. А якщо ви хочете знати як зменшити вартість реклами, то читайте інші статті в нашому блозі.

Поширені запитання:

1. Що таке білінг

Білінг Facebook — це процес виставлення рахунків і оплати за розміщення рекламних оголошень на платформі Meta. Білінг у Facebook також може включати в себе встановлення бюджетів, облік витрат і моніторинг ефективності рекламних кампаній.

2. Що таке поріг білінгу

Поріг білінгу — це мінімальна сума, яку необхідно накопичити на вашому рахунку перед тим, як Facebook почне виставляти вам рахунок за розміщення реклами. Коли ви створюєте рекламну кампанію на Facebook, ви можете встановити поріг білінгу, який буде вказувати, коли повинна бути виконана оплата. Коли сума витрат на рекламу досягає або перевищує поріг білінгу, Facebook виставляє вам рахунок на оплату. Це дає змогу контролювати та керувати витратами на рекламу.

Схожi новини

Розміри рекламних банерів у Meta: Важливість правильного вибору форматів для успішних кампаній

Таргетована реклама в Instagram є потужним інструментом для залучення цільової аудиторії. Налаштування правильних банерів, які відповідають вимогам платформи, відіграє важливу роль…

Тренди в SMM на 2025 рік: що зміниться в соціальних мережах?

Соціальні мережі продовжують залишатися основним каналом для взаємодії брендів з аудиторією. У 2025 році тренди SMM 2025 будуть підпорядковуватися новим реаліям цифрового світу, де основна увага приділяється

Читати далi...

Розміри рекламних банерів у Meta: Важливість правильного вибору форматів для успішних кампаній

Таргетована реклама в Instagram є потужним інструментом для залучення цільової аудиторії. Налаштування правильних банерів, які відповідають вимогам платформи, відіграє важливу роль в успіху рекламних кампаній. Ураховуючи,

Читати далi...

Маєте завдання?

Давайте обговоримо його