Багато користувачів інтернету здійснюють покупки або замовляють послуги на різних сайтах. Instagram — одна з найкращих соціальних мереж для розміщення реклами. Оголошення тут ефективні завдяки різнобічним інтересам призначеної для користувача бази, можливостям таргетингу і вбудованій аналітиці. Мета цієї статті — розповісти, як підготувати акаунт до реклами, орієнтуючись на аудиторію, готову здійснювати покупки.
Чому важливо упакувати профіль для запуску реклами
Створення ідеального профілю в Instagram — справжнє мистецтво. Це шанс справити чудове перше враження, спонукати користувача прокрутити сторінку, взаємодіяти з контентом. Враховуйте: незалежно від типу пропозицій саме детально продуманий профіль відіграє вирішальну роль для успіху в Інстаграм. Він має бути заповненим, інформативним і цікавим. Потрібно подбати про такі деталі:
- нік;
- опис і назву профілю;
- інформацію про адресу;
- фото профілю;
- контент;
- хайлайти.
Ім’я для бізнес-акаунта — це в жодному разі не помітне прізвисько. Нік має втілювати індивідуальність людини або дух бренду. При цьому він обов’язково унікальний і запам’ятовується. Прагніть до однаковості на різних платформах. Це дасть змогу зміцнити індивідуальність бренду, забезпечить фактично безперебійну присутність в інтернеті.
Чим займається профіль
Опис сторінки дає уявлення куди потрапив користувач — що пропонує ресурс. У шапці профілю потрібно лаконічно і ясно розповісти про свою діяльність. Враховуйте: у цих 150 символах мають бути тільки точні слова зі змістом, адже належить коротко розповісти про головне — дати розуміння особистості або бренду. Органічно вписані ключові слова допоможуть підвищити видимість профілю, забезпечать зв’язок із ширшою аудиторією. При цьому текст читатиметься природно. Використовуйте емодзі, щоб порушити монотонність. Перенесення рядків допоможуть поліпшити читабельність.
Фото і спосіб зв’язку
Аватар профілю — альтернатива рукостисканню. Його можна порівняти з першою взаємодією між представником бренду і клієнтом. Враження має бути на першому плані. Для бренду ідеальний аватар — продуманий логотип. Для окремої людини — якісний виразний портрет. Фото профілю має забезпечити ясність і впізнаваність. Адресний рядок містить інформацію про фізичне місце знаходження, номер телефону, e-mail, посилання на сайт або інший ресурс.
Наповнення контентом
Порожній акаунт розчарує відвідувача. Його потрібно заповнити тематичним контентом. Для старту рекламної кампанії підготуйте хоча б мінімальну кількість постів — 8–10. Враховуйте: різноманітний контент зробить стрічку яскравою. Дотримуйтесь балансу між фото, відео, каруселями і роликами. Таке перемикання робить розповідь динамічною і цікавішою — шанси забезпечити залученість відвідувача збільшуються. Робіть акцент на візуальній узгодженості контенту і привабливих субтитрах.
Якісні highlights
Яскраві хайлайти — важливий момент при підготовці профілю до реклами. Цей унікальний інструмент — добірки історій за темами, які можна назвати заміною категорій на сайті. Хайлайти розташовані у верхній частині профілю у вигляді кіл, що натискаються. Вони повинні відповідати стилістиці постів. Потрібно прописати асортимент, ціни, акції, поширені запитання, відгуки. Такий підхід забезпечить інформативність, а запущена реклама — виконання завдання. Заклик користувачів переходити в потрібні розділи допоможе конвертувати їх у потенційних клієнтів.
Опрацювання профілю — важливий етап перед запуском таргетованої реклами. Від нього залежить ефективність просування і кількість потенційних клієнтів.
Як має виглядати акаунт Instagram для запуску реклами
Цікава гостям сторінка — «жива», з підписниками, коментарями, лайками. Важливими є технічні налаштування, що включають переведення акаунта зі звичайного в бізнес-профіль, підключення його до Facebook.
Зрозуміти, що профіль готовий до запуску реклами, можна за кількома критеріями. Основні — наявність необхідної інформації про:
- продукт або послугу;
- способи зв’язку;
- перелік товарів.
Важливий акцент на заповненні: рекламні оголошення в Instagram виглядають як звичайні пости, але містять більше функцій — посилання, кнопки, теги товарів. Платформа пропонує кілька варіантів подачі оголошень із можливістю таргетування на різні аудиторії.
За допомогою публікацій користувач, який перейшов за рекламним посиланням, може зацікавитися і захотіти купити товар/замовити послугу. Стрічку збережених історій краще розбити на тематичні групи:
- вартість;
- відгуки;
- адреса (магазину або сайту);
- документи, що підтверджують якість товарів/послуг (сертифікати, дипломи);
- відеоогляди діяльності;
- інформація про продукт, його доставлення та інші.
Профіль Instagram вважається готовим до реклами, коли дотримані всі перераховані рекомендації. Якщо вперше самостійно зробити це не вдалося, просто замовте ведення соціальних мереж у фахівців — отримаєте ретельне опрацювання профілю з гарантією ефективності, не витрачаючи особистий час і сили.
Підбиття підсумків
Підготовлений до реклами Instagram — це детальна і зрозуміла інформація, робочі кнопки способів зв’язку, актуальні сторіз і цікаве заповнення. Якщо довірити процес професіоналам, вони виконають усі роботи. Реклама в Instagram передбачає тестування різних варіантів, щоб визначити найефективніші стратегії обміну повідомленнями, візуального оформлення і таргетингу.
Вигідно замовити ведення соцмереж у повному комплексі послуг — від опрацювання профілю з нуля до постійного розвитку, контролю реклами та створення контенту. Якщо ви займаєтеся бізнесом і цінуєте свій час, найкращий варіант, що гарантує збільшення продажів — скористатися знаннями та досвідом фахівців.