Як обрати амбасадора бренду і що з ним робити?

Как выбрать амбассадора бренда и что с ним делать?

Зараз у масовій культурі спостерігається тренд на «олюднення» брендів. Клієнтам мало бачити просто красиву картинку і якісний товар, вони хочуть знати, у кого саме купують. При чому не важливо, це засновник компанії або амбасадор, для аудиторії матиме значення все: зовнішність, ідеали, життєва позиція.

Тому правильний вибір обличчя бренду – запорука побудови довірчих стосунків із клієнтами та підвищення впізнаваності. Сьогодні розберемо, хто такий амбасадор бренду, які вони бувають і навіщо бізнесу співпраця з ними. 

Хто такий амбасадор бренду?

Амбасадор — це не просто представник бренду. Це людина, яка втілює його цінності, місію та культуру, ставши справжнім символом компанії в очах громадськості. Амбасадор активно взаємодіє з аудиторією, розповідаючи про продукти та послуги через особистий досвід. Це той, хто вірить у компанію, і його слова мають велику вагу серед глядачів. Правильний амбасадор – запорука успішного просування в соціальних мережах вашого бізнесу

Його основне завдання – створити позитивний імідж компанії, зміцнити зв’язки з цільовою аудиторією і стимулювати інтерес до продукції. На відміну від звичайної реклами, амбасадор дійсно користується продуктами компанії на постійній основі (або в крайньому разі дуже добре прикидається). 

Майкл Джордан амбасадор Nike

Типи амбасадорів бренду

Існує кілька типів бренд амбасадорів, кожен з яких відіграє свою унікальну роль у маркетинговій стратегії.

1. Знаменитості та інфлюенсери

Це люди, які мають широку аудиторію в instagram, facebook або на інших платформах. Завдяки своїй популярності та впливу, вони можуть швидко привернути увагу до бренду та підвищити його престиж.

2. Фахівці

Експерти у своїй галузі, які користуються довірою і повагою серед цільової аудиторії. Їхні рекомендації часто сприймаються як цінні та обґрунтовані.

3. Співробітники 

Хто краще розповість про компанію, ніж її власні працівники? Вони не лише знають продукт зсередини, а й можуть поділитися унікальними інсайтами та історіями.

4. Лояльні клієнти

Це справжні шанувальники бренду, які добровільно та з ентузіазмом діляться позитивними відгуками та рекомендаціями. Їхня думка часто має велике значення для потенційних покупців.

Однак, на відміну від звичайних клієнтів, амбасадор співпрацює з компанією на контрактній основі. Ним може бути співак, актор, блогер або будь-яка інша відома персона, яка не просуває товари та послуги конкурентів.

Навіщо бізнесу амбасадор? 

Амбасадор бренду виконує безліч важливих завдань, які допомагають компанії досягти своїх цілей і зміцнити позиції на ринку. Його функції можуть різнитися залежно від потреб бізнесу, але здебільшого він повинен:

  • підвищувати впізнаваність бренду і лояльність клієнтів;
  • залучати нову аудиторію;
  • створювати ком’юніті;
  • брати участь у маркетингових кампаніях, рекламних акціях і заходах;
  • відстоювати інтереси бренду на публіці;
  • просувати продукцію, займатися рекламою в Instagram та інших соцмережах. 

Крім цього, амбасадор може проводити різні майстер-класи та презентації, демонструючи переваги компанії та її товарів. 

Як обрати амбасадора бренду?

Підбір амбасадора бренду – важливий крок, від якого багато в чому залежить успіх маркетингової стратегії компанії. Ось кілька ключових аспектів, які слід враховувати під час вибору:

  1. Відповідність цінностям бренду. Амбасадор повинен розділяти ідеали та філософію бренду. Важливо, щоб його особисті переконання та стиль життя гармоніювали з тим, що транслює компанія. 
  2. Вплив і охоплення. Оцініть, наскільки велика аудиторія потенційного амбасадора. Наскільки вона вписується в портрет вашої ЦА і наскільки ймовірно купуватиме ваш продукт. Однак, не завжди кількість підписників є головним показником. Важливо враховувати також рівень залученості аудиторії.
  3. Репутація. Обирайте амбасадора з хорошою репутацією та позитивним образом. Будь-які негативні асоціації можуть зашкодити іміджу бренду. 
  4. Автентичність. Амбасадор має бути щирим у своїх рекомендаціях і справді користуватися продукцією бренду. Аудиторія легко розпізнає фальш, й нещирі відгуки можуть призвести до втрати довіри.
  5. Творчий підхід. Амбасадор має вміти знаходити цікаві та креативні способи просування бренду. Його контент повинен бути унікальним, живим і захопливим, щоб привертати увагу та викликати інтерес в аудиторії.

Обираючи амбасадора, ретельно зважте всі за і проти, щоб знайти людину, співпраця з якою принесе максимум користі.

Як працювати з амбасадором бренду?

Не варто перейматися про те, що ваш представник отримає занадто великий вплив на компанію. Щоб цього уникнути і зробити співпрацю найуспішнішою, достатньо дотримуватися кількох простих пунктів. 

  1. Від самого початку важливо встановити чіткі цілі та очікування. Визначте, яких результатів ви хочете досягти за допомогою амбасадора, і які конкретні завдання він має виконувати.
  2. Укладіть офіційну угоду, в якій будуть детально прописані обов’язки амбасадора, терміни співпраці, винагорода та інші важливі умови.
  3. Регулярне спілкування з амбасадором бренду – ключовий елемент успішної роботи. Діліться актуальними новинами, оновленнями та маркетинговими стратегіями. Переконайтеся, що амбасадор завжди в курсі ваших планів і очікувань.
  4. Амбасадор може представляти не бренд загалом, а окремі продукти. 
  5. Регулярно відстежуйте результати роботи амбасадора. Аналізуйте ключові показники ефективності (KPI), такі, як залученість аудиторії, зростання продажів і згадки бренду. На основі цих даних коригуйте стратегію і взаємодію.

Також у вас може бути кілька амбасадорів, кожен з яких відповідатиме за свій продукт і сегмент ЦА. 

Вибір амбасадора бренду – це важливе рішення, яке може істотно вплинути на успіх маркетингової кампанії. Відбираючи відповідного кандидата, необхідно враховувати не тільки його вплив і репутацію, а й відповідність цінностям і образу бренду. Активно взаємодійте зі своїм амбасадором, давайте потрібні ресурси та не бійтеся експериментувати. Так ви отримаєте максимум ефективності від вашої співпраці. 

А якщо ви не впевнені, що зможете знайти правильну людину – звертайтеся в DigitalArt. Допоможемо не тільки підібрати амбасадора, а й зробити ваш бізнес впізнаваним і успішним. 

Схожi новини

5 ошибок в таргете, которые сливают бюджет

5 помилок у таргетованій рекламі, що зливають твій бюджет

Ви вливаєте купу грошей у таргетовану рекламу, а клієнти так і не приходять? Прикро, коли бюджет витікає, як вода, а продажів – нуль. Помилки в рекламі – це як дірки в кишені: не помітите, і все пропало. У цій статті розберемо, чому ваші кампанії не вистрілюють, які помилки таргетингу спалюють гроші і як зробити так, щоб реклама приносила результат. 

Читати далi...
Навіщо потрібен SEO аудит

Навіщо потрібен SEO-аудит і як він допомагає сайту зростати?

Ви вклали в сайт купу грошей, а він все одно не приносить клієнтів? Конкуренти в топі Google, а ваш бізнес десь на третій сторінці пошуку? Це не просто прикро – це втрачені гроші та можливості. СЕО аудит – це як чекап у лікаря: знаходимо помилки, виявляємо слабкі місця і прописуємо чіткий план лікування – тобто оптимізації. У цій статті розберемо, що таке seo-аудит сайту, з чого він складається, як проходить і чому без нього вашому бізнесу не обійтися.

Читати далi...
Що таке UGC контент

Гайд по UGC контенту: Що це таке і як користувацький контент допомагає бізнесу

Ваші клієнти йдуть до конкурентів, а реклама зливає бюджет, але не приносить продажів? Ви витрачаєте купу грошей на круті фотки і ролики, а люди все одно не вірять вашим постам. А що, якщо клієнти самі можуть зробити вам рекламу? UGC контент – це коли покупці постять фото, відгуки та сториз про ваш продукт. І це працює на залучення нових клієнтів. Розберемося, що таке UGC, як він допомагає бізнесу і як витягнути з нього максимум

Читати далi...

Маєте завдання?

Давайте обговоримо його