Вриваємося на міжнародний ринок!

Поки всі доїдають кутю і поступово повертаються до робочого режиму, команда DigitalArt вривається на міжнародний рівень. Так-так, вам не почулось. Ми так довго мовчали тому що творили, креативили, таргетували…. і все це на міжнародних ринках!  

За час новорічних свят до нас звернулись одразу два бренди з проханням якісно налаштувати таргетовану рекламу. Готові познайомитись з ними ближче?   

1.FexCustoms із Лондона. 

Вони швидко зрозуміли, що буде в тренді найближчим часом (є припущення?). Добре, не будемо тягнути інтригу, FexCustoms займаються виготовленням брендових масок.    

Компанія має сайт, Instagram, Facebook. Що ще необхідно для щастя, запитаєте ви. Таргет – відповість наш таргетеолог Стелла і влучить в ціль. 
Засукавши рукава, Стелла налаштувала рекламу так, що менше, ніж за місяць співпраці були вимушені зупинити всі рекламні кампанії. І цьому раділи всі, бо всі запаси масок було розпродано. А ROI, на хвилиночку, вийшов 413%. Ну як вам? Разючий початок? Далі – більше!  

2. Поки ми готували для вас новину про міжнародних клієнтів – постукались ще одні – Sobha.  

Компанія займається продажем нерухомості, не в Геленджику, звісно, а в Дубаї. Та й ще не на виселках десь, а у самому центрі міста, з видом на Бурдж-Халіфа. У бренда просто шикарний сайт і неймовірні апартаменти. Настільки гарні, що всім офісом дивились і плакали, мріючи жити на Манхеттені в Еміратах та бачити з вікна Бурдж-Халіфа.  

Але, як і кожному бізнесу, Sobha хочеться отримувати більше лідів та здійснювати більше продажів.   

Цього разу за справу береться Костя. За тиждень співпраці отримано 30 цільових лідів і навіть укладено угоду. ROI вийшов просто космічний – при витратах на рекламу в 700 фунтів, продаж було здійснено на 200 000 фунтів. 

Ми неймовірно раді такому старту року! Далі в планах працювати з клієнтами по всьому світу та відкрити офіс в Дубаї, наприклад. Офіс саме пригледіли.

Схожi новини

5 ошибок в таргете, которые сливают бюджет

5 помилок у таргетованій рекламі, що зливають твій бюджет

Ви вливаєте купу грошей у таргетовану рекламу, а клієнти так і не приходять? Прикро, коли бюджет витікає, як вода, а продажів – нуль. Помилки в рекламі – це як дірки в кишені: не помітите, і все пропало. У цій статті розберемо, чому ваші кампанії не вистрілюють, які помилки таргетингу спалюють гроші і як зробити так, щоб реклама приносила результат. 

Читати далi...
Навіщо потрібен SEO аудит

Навіщо потрібен SEO-аудит і як він допомагає сайту зростати?

Ви вклали в сайт купу грошей, а він все одно не приносить клієнтів? Конкуренти в топі Google, а ваш бізнес десь на третій сторінці пошуку? Це не просто прикро – це втрачені гроші та можливості. СЕО аудит – це як чекап у лікаря: знаходимо помилки, виявляємо слабкі місця і прописуємо чіткий план лікування – тобто оптимізації. У цій статті розберемо, що таке seo-аудит сайту, з чого він складається, як проходить і чому без нього вашому бізнесу не обійтися.

Читати далi...
Що таке UGC контент

Гайд по UGC контенту: Що це таке і як користувацький контент допомагає бізнесу

Ваші клієнти йдуть до конкурентів, а реклама зливає бюджет, але не приносить продажів? Ви витрачаєте купу грошей на круті фотки і ролики, а люди все одно не вірять вашим постам. А що, якщо клієнти самі можуть зробити вам рекламу? UGC контент – це коли покупці постять фото, відгуки та сториз про ваш продукт. І це працює на залучення нових клієнтів. Розберемося, що таке UGC, як він допомагає бізнесу і як витягнути з нього максимум

Читати далi...

Маєте завдання?

Давайте обговоримо його