Поки всі доїдають кутю і поступово повертаються до робочого режиму, команда DigitalArt вривається на міжнародний рівень. Так-так, вам не почулось. Ми так довго мовчали тому що творили, креативили, таргетували…. і все це на міжнародних ринках!
За час новорічних свят до нас звернулись одразу два бренди з проханням якісно налаштувати таргетовану рекламу. Готові познайомитись з ними ближче?
1.FexCustoms із Лондона.
Вони швидко зрозуміли, що буде в тренді найближчим часом (є припущення?). Добре, не будемо тягнути інтригу, FexCustoms займаються виготовленням брендових масок.
Компанія має сайт, Instagram, Facebook. Що ще необхідно для щастя, запитаєте ви. Таргет – відповість наш таргетеолог Стелла і влучить в ціль.
Засукавши рукава, Стелла налаштувала рекламу так, що менше, ніж за місяць співпраці були вимушені зупинити всі рекламні кампанії. І цьому раділи всі, бо всі запаси масок було розпродано. А ROI, на хвилиночку, вийшов 413%. Ну як вам? Разючий початок? Далі – більше!
2. Поки ми готували для вас новину про міжнародних клієнтів – постукались ще одні – Sobha.
Компанія займається продажем нерухомості, не в Геленджику, звісно, а в Дубаї. Та й ще не на виселках десь, а у самому центрі міста, з видом на Бурдж-Халіфа. У бренда просто шикарний сайт і неймовірні апартаменти. Настільки гарні, що всім офісом дивились і плакали, мріючи жити на Манхеттені в Еміратах та бачити з вікна Бурдж-Халіфа.
Але, як і кожному бізнесу, Sobha хочеться отримувати більше лідів та здійснювати більше продажів.
Цього разу за справу береться Костя. За тиждень співпраці отримано 30 цільових лідів і навіть укладено угоду. ROI вийшов просто космічний – при витратах на рекламу в 700 фунтів, продаж було здійснено на 200 000 фунтів.
Ми неймовірно раді такому старту року! Далі в планах працювати з клієнтами по всьому світу та відкрити офіс в Дубаї, наприклад. Офіс саме пригледіли.