Реклама у ТікТок

ТікТок — молода перспективна платформа для реклами з величезною та активною аудиторією. Потенціал «вірусності» дає можливість максимального охоплення та уваги до вашого продукту.
Реклама в ТікТок має свої особливості, правила та відмінності від реклами в інших соцмережах. Вона з’явилася не так давно, однак, якщо ви хочете замовити таргетовану рекламу в соцмережах, і при цьому тримати руку на пульсі, вам варто вивчити можливості TikTok.

Особливості ТікТок

Таргетована реклама в цій соцмережі чимось схожа на рекламу в тому ж Фейсбуці, але має низку суттєвих відмінностей, які потрібно враховувати при підготовці рекламної кампанії:

  • Уся реклама лише у форматі відео (1080×1920)
  • Щоб запустити рекламу, не обов’язково мати акаунт у ТікТок
  • Є можливість ведення реклами на каталог (тут є схожість із Фейсбуком)
  • Текст рекламного оголошення — максимум 100 символів
  • Можливість створювати аудиторії за хештегами на теми, якими користувачі цікавляться
  • Користувачі, підписані на ту чи іншу сторінку, відносяться до категорії теми цієї сторінки (наприклад, туризм або маркетинг), і у нас є можливість пускати рекламу за такими категоріями.

Переваги реклами в ТікТок

Величезна аудиторія — понад 800 млн активних користувачів по всьому світу. Особливо платформа популярна серед молоді та підлітків.

Висока органічна залученість — короткі та кумедні відеоролики швидко привертають увагу користувачів.

Ролики в ТікТок часто і швидко стають вірусними, поширюючись і за межі платформи. Якщо ваш контент зачепить аудиторію, його можуть швидко і активно поширити, забезпечивши величезне охоплення.

Різноманітні інструменти TikTok Ads для створення та налаштування реклами, включно з таргетом за інтересами та демографічними даними, аналітикою та оптимізацією рекламних кампаній.

Можливість створити спільноту навколо вашого бренду або продукту і взаємодіяти з аудиторією через челенджі, хештеги та коментарі.

TikTok завжди в пошуку нових форматів і трендів, а отже ви можете сміливо експериментувати з різними ідеями та бути в курсі останніх трендів соцмереж.

Можливість ретаргетингу, що означає, що ви можете показувати рекламу людям, які вже проявили інтерес до вашого продукту або бренду. Це може бути корисним для збільшення конверсії та продажів.

Глобальне охоплення — ви можете зацікавити аудиторії в різних країнах і регіонах, що особливо корисно для світових брендів і міжнародних кампаній.

Типи реклами в ТікТок

Аудиторія ТікТок

Платформа ТікТок вирізняється різноманітною та активною групою користувачів. Загалом можна сказати, що аудиторія цієї соцмережі:

  1. Молода — більшість користувачів віком від 16 до 24 років. Тому якщо ваша цільова аудиторія — молодь і підлітки, ТікТок ідеальний для вас.
  2. Міжнародна — користувачі представлені в багатьох країнах, а отже, ваша реклама може досягти користувачів по всьому світу.
  3. Творча — ТікТок пропонує унікальні інструменти та функції редагування відео, що приваблює творчих людей, які хочуть самовиразитися через відеоролики.
  4. Соціально активна — це платформа, де користувачі активно взаємодіють один з одним, коментують, шерять і лайкають контент.
  5. Дуже залучена — контент часто викликає емоційні та позитивні реакції у користувачів.

Основні обмеження в рекламі ТікТок

01
Рекламні обмеження

Рекламу не можна вести на такі країни як Україна, Білорусь, Казахстан, Молдова, росія.

02
Локальні обмеження

Якщо рекламний кабінет новий, і ви запускаєте рекламу на певну країну, робити це потрібно з проксі цієї країни.

03
ГЕО обмеження на рекламу

Кожен рекламний кабінет під час створення фіксує певне гео створення кабінету, і надалі цей кабінет матиме обмежену кількість країн запуску реклами. Запустити рекламу відразу на весь світ не можна.

04
Клієнтські номери

У кабінеті не можна використовувати звичну нам базу клієнтських номерів.

05
Сира аналітика

Сира аналітика — слабо розвинені рекламні інструменти. Не можна відстежити цінність конверсії та інші події, які доступні в кабінеті FB.

06
Обмеження номеру телефона

Заборонено використовувати номер телефону як заклик до дії.

07
Мінімальний бюджет

На кожну групу оголошень є обмеження за мінімальним бюджетом (наприклад, в Україні це 200 грн, у США — 20 $).

Яким нішам бізнесу найбільше підійде реклама в ТікТок

  • Особистий блог: ТікТок – це чудове місце для старту кар’єри блогера, оскільки на цій платформі можна легко і швидко «вистрілити» та набрати багато підписників, навіть якщо ви новачок.
  • E-commerce: формат коротких і веселих відео дає можливість вигідно й незвично показати свій товар у дії та відразу запропонувати його купити.
  • Нерухомість: ви можете показати свій об’єкт на відео, зацікавивши платоспроможну молодь, якої в ТікТоку теж багато.
  • Освіта: курси, вебінари, репетиторство, підготовка до іспитів. Тут ви точно знайдете свою аудиторію.
  • Мобільні застосунки: ви можете показати свій застосунок у дії за допомогою інформаційного та розважального ролика. Якщо користувачам сподобається, вони підхоплять тренд, і реклама навіть може стати вірусною.
Відповіді на типові запитання

Такі методи як криптовалюта, Payoneer, Wise не підходять для оплати, приймаються тільки дебетові та кредитові платіжні картки, а також PayPal.

  • Тварини та їхні частини (шерсть, жир, шкури, зуби, роги, копита тощо). Виняток — категорія «іграшки для тварин» і сервіси на кшталт «вигул собак».
  • Сервіси та товари категорії 18+.
  • Казино та азартні ігри (онлайн та офлайн)
  • Сигарети й тютюнова продукція всіх видів.
  • Підроблені та «піратські» товари.
  • Наркотики, ліки та приладдя і супутні товари.
  • Військове (а також поліцейське) обладнання та спорядження.
  • Політична реклама.
  • Товари та послуги шахрайського характеру.
  • Похорон, аборт, продаж органів, небезпечні хімічні продукти.
  • Усі види зброї та вибухонебезпечні речовини, включно з петардами та феєрверками.

Рекомендований мінімальний бюджет – від 500 $, але все індивідуально, залежно від країни, що рекламується.

Маєте завдання?

Давайте обговоримо його