SEO-аудит — це ключ до ефективного просування вашого сайту. За допомогою SEO-аудиту ви зможете виявити технічні помилки, перевірити відповідність сайту вимогам пошукових систем і отримати чіткі рекомендації для покращення ранжування. Замовте аудит, щоб усунути недоліки, підвищити видимість у пошуку та залучити більше клієнтів!
Поширена помилка, яка знижує ефективність SEO-просування — технічний стан сайту. Чим більший сайт, тим більше на ньому може бути помилок. Наприклад: биті посилання, дублі контенту, повільна швидкість завантаження сторінок. Щоб все це виявити та усунути, робиться технічний SEO-аудит сайту.
Технічний аудит складається з сотні пунктів, які включають пошук та усунення помилок на сайті, оптимізацію структури сторінок, налаштування необхідних SEO-тегів та інше.
Після технічного аналізу сайту, ми формуємо список рекомендацій, щодо корегування структури сайту, узгоджуємо з вами правки та готуємо технічне завдання для впровадження нової структури.
Структура сайту
Правильна структура — основа сайту. З нею сайт охоплює всі запити у вашій ніші, а внутрішня вага посилань сторінок буде розподілена правильно.
Неправильна структура сайту призводить до зниження трафіку. Наприклад, в один розділ об’єднано кілька категорій або не налаштовані фільтри для товарів.
Щоб створити структуру сайту для SEO просування, потрібно зробити якісний аудит пошукових запитів, звичок користувачів, сторінок ваших конкурентів, а також логічної структури сайту.
Логічна структура — це сукупність всіх сторінок сайту та їх розташування з урахуванням ієрархії. Її потрібно вибудовувати так, щоб користувачам на сайті було просто і зрозуміло, і вони могли легко перейти від спільних сторінок до конкретних, щоб отримати потрібну інформацію. Коли система навігації порушена, користувач має роздратування, йому незрозуміла логіка сайту і, швидше за все, він швидко піде з нього.
Пошук точок зростання
Якщо вам здається, що ви вже зробили все для SEO-оптимізації свого сайту, і далі вже нікуди, а органічний трафік все не нарощується, то аудит seo сайту потрібен обов’язково.
Світ пошукового просування не стоїть на місці, щодня з’являються нові технології та шляхи збільшення трафіку, і хороші фахівці завжди тримають руку на пульсі, щоб пропонувати своїм клієнтам найкращі та свіжі рішення. Тому, зробивши аналіз сайту, ми побачимо те, чого, можливо, не бачили ви, і підкажемо, як ще можна зробити просування ефективним.
Як ми шукаємо точки зростання?
— Аналізуємо поточні позиції сайту
— Аналіз трафіку за попередні періоди та які є зараз
— Дивимося, які сторінки мало залучають користувачів
— Дивимося, що є у конкурентів, тому що вони теж не стоять на місці
На основі цього ви зможете отримати додатковий трафік користувачів на сайт.
Перевірка поточних підрядників або вашої команди
Крім іншого, SEO-аудит допоможе перевірити, наскільки ефективно працюють фахівці, яким ви довіряли своє просування і досі, і чи варто щось виправити або навіть замінити підрядників.
Можливо, ваш поточний фахівець недостатньо досвідчений або просто не в курсі інших методів. А якщо ви найняли спеціаліста на аутсорсі, то буває і таке, що він користується вашим незнанням і робить менше, ніж міг би. Ми не стверджуємо, що всі сторонні фахівці некомпетентні чи несумлінні, але дві голови краще ніж одна. Тому якщо ви не отримуєте бажаного результату — краще перевіряти ще раз з боку.