SEO-аудит — це ключ до ефективного просування вашого сайту. За допомогою SEO-аудиту ви зможете виявити технічні помилки, перевірити відповідність сайту вимогам пошукових систем і отримати чіткі рекомендації для покращення ранжування. Замовте аудит, щоб усунути недоліки, підвищити видимість у пошуку та залучити більше клієнтів!
Поширена помилка, яка знижує ефективність SEO-просування — технічний стан сайту. Чим більший сайт, тим більше на ньому може бути помилок. Наприклад: биті посилання, дублі контенту, повільна швидкість завантаження сторінок. Щоб все це виявити та усунути, робиться технічний SEO-аудит сайту.
Технічний аудит складається з сотні пунктів, які включають пошук та усунення помилок на сайті, оптимізацію структури сторінок, налаштування необхідних SEO-тегів та інше.
Після технічного аналізу сайту, ми формуємо список рекомендацій, щодо корегування структури сайту, узгоджуємо з вами правки та готуємо технічне завдання для впровадження нової структури.
Структура сайту
Правильна структура — основа сайту. З нею сайт охоплює всі запити у вашій ніші, а внутрішня вага посилань сторінок буде розподілена правильно.
Неправильна структура сайту призводить до зниження трафіку. Наприклад, в один розділ об’єднано кілька категорій або не налаштовані фільтри для товарів.
Щоб створити структуру сайту для SEO просування, потрібно зробити якісний аудит пошукових запитів, звичок користувачів, сторінок ваших конкурентів, а також логічної структури сайту.
Логічна структура — це сукупність всіх сторінок сайту та їх розташування з урахуванням ієрархії. Її потрібно вибудовувати так, щоб користувачам на сайті було просто і зрозуміло, і вони могли легко перейти від спільних сторінок до конкретних, щоб отримати потрібну інформацію. Коли система навігації порушена, користувач має роздратування, йому незрозуміла логіка сайту і, швидше за все, він швидко піде з нього.
Пошук точок зростання
Якщо вам здається, що ви вже зробили все для SEO-оптимізації свого сайту, і далі вже нікуди, а органічний трафік все не нарощується, то аудит seo сайту потрібен обов’язково.
Світ пошукового просування не стоїть на місці, щодня з’являються нові технології та шляхи збільшення трафіку, і хороші фахівці завжди тримають руку на пульсі, щоб пропонувати своїм клієнтам найкращі та свіжі рішення. Тому, зробивши аналіз сайту, ми побачимо те, чого, можливо, не бачили ви, і підкажемо, як ще можна зробити просування ефективним.
Як ми шукаємо точки зростання?
— Аналізуємо поточні позиції сайту
— Аналіз трафіку за попередні періоди та які є зараз
— Дивимося, які сторінки мало залучають користувачів
— Дивимося, що є у конкурентів, тому що вони теж не стоять на місці
На основі цього ви зможете отримати додатковий трафік користувачів на сайт.
Перевірка поточних підрядників або вашої команди
Крім іншого, SEO-аудит допоможе перевірити, наскільки ефективно працюють фахівці, яким ви довіряли своє просування і досі, і чи варто щось виправити або навіть замінити підрядників.
Можливо, ваш поточний фахівець недостатньо досвідчений або просто не в курсі інших методів. А якщо ви найняли спеціаліста на аутсорсі, то буває і таке, що він користується вашим незнанням і робить менше, ніж міг би. Ми не стверджуємо, що всі сторонні фахівці некомпетентні чи несумлінні, але дві голови краще ніж одна. Тому якщо ви не отримуєте бажаного результату — краще перевіряти ще раз з боку.
Під час комплексного аудиту ми перевіримо як внутрішню, так і зовнішню оптимізацію сайту. Після цього розробляється докладне технічне завдання, виконання якого підвищить ранжування у пошуку, індексацію сайту, а також залучить більше трафіку із пошукових систем.
Що саме ми перевірятимемо під час аудиту — дивіться нижче.
— список виявлених технічних проблем та помилок на сайті
— технічне завдання з виправлення помилок та швидкості завантаження сторінок
— інформацію про цільову аудиторію та аналіз поведінки користувачів на ресурсі
— список рекомендацій щодо зовнішньої та внутрішньої оптимізації сайту
— рекомендації щодо покращення структури сайту
— рекомендації щодо впровадження додаткового функціоналу
— технічне завдання для покращення текстів
— посилальну стратегію
— новий погляд з боку на просування вашого проєкту
— Зростання позицій
— Збільшення трафіку
— Поліпшення поведінкових факторів
— Збільшення конверсії
У нас є експрес-аудит, який виявить найочевидніші проблеми, що лежать на поверхні. Але він не розкриє у повному обсязі всі помилки та рекомендації щодо покращення проєкту. А більш кропітка і глибока робота займає багато часу та сил, отже, вона не може бути безкоштовною.
Від 7 до 21 дня. Залежить від кількості сторінок вашого сайту. SEO-просування — це не швидкий процес, а щоб надати якісні послуги SEO-аудиту, потрібно вивчити сайт практично під мікроскопом, аби не проґавити жодну важливу деталь.
Для аудиту необхідні доступи до Google Analytics, Google Search Console, Яндекс Метриці (якщо є). Також потрібно ваше семантичне ядро або доступи, де ви відстежуєте позиції ресурсу.
Так можна. Є безліч онлайн-сервісів з аналізу сайтів. У безплатній версії вони покажуть інформацію, але обмежену. У платній версії – нададуть більш розгорнуті дані, однак вони будуть зрозумілі переважно для фахівців і не дадуть додаткової інформації, щодо поліпшення ресурсу.
Аналіз, настроювання та оптимізація рекламних кампаній для отримання максимально ефективних показників у Google
Реклама, яка націлена на стать, вік, інтереси, географію вашого клієнта. Завдяки цьому ми можемо прогнозувати кількість заявок на ваш продукт
Просування у соціальних мережах, створення комплексу дій для підвищення впізнаваності бренду, збільшення продажів та створення контакту з клієнтом
Розробка логотипу, айдентики (фірмовий стиль та брендинг), банерів для реклами та для друкованої продукції
Розробка дизайну та наповнення сайту з урахуванням усіх поставлених цілей, реалізація необхідного функціоналу для максимальної конверсії у заявку
Комплекс робіт з метою збільшення видимості сайту у пошукових системах за цільовими запитами вашого бізнесу
Для того, щоб просувати свій бренд у соцмережах, потрібно замовити таргетовану рекламу, інакше вашу навіть дуже добре оформлену сторінку просто не знайдуть.
Тут можна продавати практично все, що завгодно, але найбільш актуально буде купити рекламу в instagram для просування товарів, які зазвичай не шукають в Google.
Smm стратегія – це одна з частин усієї маркетингової стратегії бізнесу. Її основна місія – донести та транслювати правильну комунікацію бренду в соцмережах.
У вас є свій бізнес і вирішили просувати його через соцмережі? З чого почати? Ми рекомендуємо для початку отримати у нас консультацію щодо таргетованої реклами.
Запустили таргетовану рекламу у Facebook або Instagram, а результат себе не виправдовує? Не потрібно ставити хрест на цьому виді реклами – краще зверніться до наших спеціалістів за консультацією.
ТікТок — молода перспективна платформа для реклами з величезною та активною аудиторією. Потенціал «вірусності» дає можливість максимального охоплення та уваги до вашого продукту.
Простий і дешевий спосіб органічно підняти рейтинг вашої компанії, залучити потенційних клієнтів і піднятися на топові рядки видачі гуглу.
UI/UX дизайн — це процес підготовки дизайн-концепту сайту або застосунку, який буде зручним і привабливим для користувачів, тим самим підвищуючи лояльність і конверсію.