Консультація з таргетованої реклами

У вас є свій бізнес і ви вирішили просувати його через соцмережі? Але не знаєте, яким має бути перший крок? Для початку ми рекомендуємо отримати у нас консультацію, щодо таргетованої реклами. Команда DigitalArt допоможе вам зрозуміти, як правильно налаштувати та запустити рекламу в соціальних мережах, щоб отримати бажаний результат

Консультація з таргетованої
реклами включає наступні пункти

01
Обговорення та вивчення бізнесу клієнта ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ

Це необхідно визначення основних цілей і цільової аудиторії, з якою далі йтиме робота

02
Аналіз раніше запущених рекламних кампаній

Це допоможе зрозуміти наскільки ефективною спрацювалал попередня таргетована реклама (якщо вона була), в чому були помилки, слабкі та сильні сторони.

03
Аналіз настроювання інструментів відстеження
04
Аналіз вирви, за якою здійснювалися заявки, продажі
05
Упорядкування УТП

Це унікальна торгова пропозиція, тобто те, що відрізняє ваш продукт/бренд від конкурентів, чим ви можете бути цікавими для цільової аудиторії.

06
Складання та затвердження ЦА

Хто ваша цільова аудиторія: стать, вік, географія, інтереси, рід діяльності, рівень доходу… Все це впливає на налаштування реклами.

07
Постановка та затвердження цілей реклами: продаж, впізнаваність, охоплення
08
Розрахунок бюджету для досягнення поставленої мети
09
Визначення плейсменту для показу реклами

В яких соціальних мережах будуть показані ваші рекламні оголошення (таргетована реклама у фейсбуці та інстаграм при створенні оголошень однакова, проте кожен майданчик має свої тонкощі), чи буде це стрічка або сторіс тощо.

10
Корегування за креативами та приклад креативів, які добре працюють

Креатив — перше, що привертає увагу користувача. Він повинен бути яскравим, чіпляючим, дати трохи інформації, але достатньо, щоб користувач зрозумів, що ваша пропозиція для нього, і викликати бажання читати далі. Тому цей момент важливо добре продумати перед запуском рекламної кампанії.

Формат консультації

Кому потрібна консультація?

Насамперед консультація з таргету необхідна малому бізнесу, який тільки починає свій шлях в онлайн-просуванні. Ми можемо виділити три категорії потенційних клієнтів:

Вартість консультації
з таргетованої реклами

Вартість даної консультації зазвичай становить від 100 $ до 200 $ залежно від складності ніші.
Строки реалізації – 5 робочих днів. Чому так?

Для того, щоб дати вам об’єктивну, правильну і справді корисну консультацію, фахівцю з таргету потрібно глибоко зануритися у ваш проєкт, начебто він сам планував його вести. Завдання консультації — не просто сказати де та на які кнопки натиснути (хоча і це ми розповімо), а побудувати систему, яка допоможе вам продавати товар чи послугу за допомогою соцмереж. Цим і обумовлена вартість консультації та тривалість підготовки.
 

Інші послуги

Edit Template

Маєте завдання?

Давайте обговоримо його