Реклама у Telegram Ads як інноваційний канал трафіку

Реклама в Telegram Ads

Сучасний користувач мережі, напевно, знає, що таке Telegram і чим він корисний. Месенджер став центром спілкування і набув величезної популярності, щомісяця залучаючи 950 млн активних користувачів у світі та 25 млн — в Україні. Більшість відвідувачів платформи переглядають телеграм-канали з новинами, розважальним контентом і навчальною інформацією. Оскільки месенджер має таку популярність, варто скористатися можливістю просування товарів та послуг через платформу Telegram Ads. У матеріалі ми розповімо, як функціонує офіційна реклама у Телеграм і які переваги вона пропонує.

Загадка успіху Telegram: чому цей месенджер підкорив світ

Telegram з’явився у серпні 2013 року як експериментальний месенджер Павла Дурова. Розробник тестував технологію зашифрованого листування та її сумісність із великим навантаженням. У грудні 2013 року Дуров запропонував винагороду за розшифрування його листування з братом. Однак нікому з користувачів не вдалося зламати листування, завдяки чому месенджер став одним із найбезпечніших у світі. Вже першого року після створення Телеграма кількість установок наблизилося до мільйона. Команда розробників вирішила не зупинятися та доопрацювати опції месенджера, яких ніколи не було у WhatsApp. Серед унікальних особливостей Telegram, яких немає в інших месенджерах, варто зазначити:

  • сортування каналів по чатах та папках;
  • відстрочені повідомлення;
  • закріплення чатів та каналів у верхній частині;
  • закріплені повідомлення;
  • перегляд чатів;
  • інструментарій для форматування тексту;
  • тайм-коди для відео та аудіо;
  • вбудований редактор зображень;
  • наявність каналів.

Популярність Телеграма продовжує зростати у зв’язку з поширенням каналів новин і ботів для інформування. Месенджер дозволяє швидко надсилати повідомлення, передавати великий обсяг інформації, а також надає широкий функціонал для адміністрування каналів. Щодня в Telegram створюється до 2,5 млн облікових записів, проте в це число входять рекламні боти. За останні 5 років аудиторія месенджера зросла у 3,5 раза та продовжує збільшуватися. За даними сервісу TGStat, Телеграм найчастіше використовують люди віком від 25 до 34 років. За день надсилається близько 167 млрд повідомлень, а кількість Телеграм-каналів становить 1,4 млн одиниць (80 тисяч в Україні). Середній час користування месенджером на добу сягає понад 40 хвилин, а Telegram посідає 8-ме місце у рейтингу соціальних мереж із найбільшою відвідуваністю.

Telegram Ads: революція у світі цифрової реклами

Месенджери набувають все більшого значення як платформа для взаємодії між компаніями та клієнтами. З метою ефективного просування в Телеграмі з’явилася офіційна реклама, оскільки платформа дає глобальне охоплення через велику аудиторію. Telegram Ads – це ефективний інструмент, призначений для створення рекламних кампаній у месенджері. Найчастіше креатив розміщується під останнім постом і має вигляд невеликого тексту. Мінімалістичний формат добре поєднується з будь-яким контентом порівняно з окремими рекламними постами. За даними каталогу TGStat, 2024 року близько половини власників комерційних каналів запускає рекламне оголошення раз на тиждень. Офіційна реклама Telegram має характерні риси:

  • рекламні оголошення не можна розміщувати у групах та особистих чатах, виключно у каналах на 1000 і більше підписників;
  • оголошення з’являється окремо під останнім повідомленням;
  • на плашку реклами можна поставити фото каналу або емоджі (до 10 штук);
  • з оголошення можна переходити інші веб-ресурси, чат-боти, канали;
  • використання utm-міток та контроль показників компанії;
  • налаштування цільової аудиторії.

Ще одна особливість таргетованої реклами в Телеграмі — модерація і креативів, і каналу, на який веде оголошення. При цьому з реклами не можна переходити до приватного джерела, тільки до відкритого. Забороненими продуктами та послугами для реклами є спам, шахрайська інформація, азартні ігри, політичні контент та ін. Також заборонено рекламувати насильницький контент, медичні послуги без сертифікації, наркотичні засоби та зброю.

Цільова аудиторія Telegram Ads

Насамперед при налаштуванні реклами Телеграм Адс слід враховувати цільову аудиторію. Основну частину месенджера складають фахівці IT-технологій та маркетингу, а користувачі найбільше взаємодіють із новинами та блогами. Відмінності між жіночою та чоловічою аудиторією невеликі, оскільки Телеграм використовують 56% жінок та 44% чоловіків. Месенджером користуються люди з різних вікових категорій (від 18 до 65+), але більшість користувачів перебуває в діапазоні від 25 до 34 років. Налаштовуючи цільову аудиторію в рекламному кабінеті, слід враховувати такі дані про користувача:

  • країну походження;
  • мову в додатку;
  • інтереси;
  • винятки: теми, конкретні канали.

Рекламні формати: як виглядають успішні оголошення в Telegram

Текст офіційної реклами в Телеграмі складається зі 160 символів і може бути доповнений логотипом рекламодавця. В оголошення можна додати до 10 емодзі, а також вписати номер телефону, який буде клікабельним. Telegram Ads дозволяє рекламувати авторський канал, комерційний канал, чат-бот, конкретний допис, особистий або бізнес-профіль. Щоб створити успішне оголошення, слід зацікавити користувача такими способами:

  1. Використовуйте інформацію, яка перенаправить клієнта на інше джерело (фото товару на каналі, можливість завантажити файл), а також кастомні та анімовані емодзі.
  2. Змініть форму дієслова з наказової на початкову, розкажіть користувачеві, що на нього чекає після кліку на рекламу.
  3. Звертайтеся до своєї аудиторії, виходячи з її інтересів, потреб, проблем, цілей, професії.
  4. Зробіть оголошення конкретним та компактним, обґрунтовуючи свою експертність, підкріплюючи інформацію фактами та цифрами.

Таргетинг у Telegram Ads

Реклама в Telegram Ads має два типи таргетингу – на користувачів та канали. Перший тип дозволяє вказувати геолокацію, мову месенджера, інтереси та сегменти. Таргет на канали дозволяє встановити мову та тематику, а також вибрати певні канали та винятки. Меню винятків дає можливість заблокувати канали та не транслювати рекламу вибраним підписникам. У меню налаштувань «Цільові канали» відображаються конкретні оголошення під час введення їх ідентифікаторів. Після створення рекламного оголошення в обліковому записі можна відстежувати статус кампанії, СРМ, покази, поточний бюджет, назву каналу або бота.

Переваги Telegram Ads перед традиційними рекламними інструментами

Головна перевага офіційної реклами Телеграм — покази у тематичних каналах, у яких перебувають щонайменше 1000 учасників. Рекламні повідомлення Telegram Ads мають органічний вигляд та обмежену кількість інформації, що не заважає користувачу взаємодіяти з контентом. Оскільки реклама публікується у тематичних каналах, вона є релевантною інтересам аудиторії. Рекламний інструмент Telegram Ads став доступним в Україні у 2024 році, вже показавши свої переваги:

  • середнє охоплення одного посту понад 30%;
  • доступна вартість за 1000 переглядів (від 1,5 євро);
  • відсутність тіньового бана;
  • заборона на клікбейт, протизаконні оголошення;
  • прості алгоритми у роботі рекламних кампаній;
  • швидка модерація;
  • пряме націлення у вибраних джерелах;
  • швидке масштабування та навчання рекламних кампаній.

Як оцінити ефективність: метрики та аналітика в Telegram Ads

Рекламний кабінет Ads Telegram дозволяє не лише створити рекламне оголошення, а й відстежити його ефективність. Аналітика показує статус, дату запуску, кількість переглядів, передплати та бюджетні витрати. На вкладці зі статистикою можна переглянути графік з переглядами та передплатами, а також експортувати дані. Достатньо перейти до розділу статистики та натиснути на окреме оголошення, щоб побачити дані. Тут власнику облікового запису доступна інформація про наступні пункти:

  • перегляди;
  • кліки;
  • підписників;
  • CTR (клікабельність);
  • CPM (вартість 1000 показів);
  • CPC (ціну одного переходу);
  • CPS (ціну підписника за весь період реклами);
  • витрати;
  • бюджет;
  • характеристики таргетингу;
  • посилання, розташоване на кнопці;
  • статус;
  • дату створення.

Майбутнє реклами в Telegram: що на нас чекає завтра

У майбутньому таргетована реклама у соціальних мережах може помітно видозмінитися та стати більш орієнтованою на клієнта. Потенційними оновленнями, які можуть покращити рекламу, є додавання медіафайлів до текстових оголошень. Сприятливо вплинути на таргет може додавання реклами у сторис та стрічці чатів, а також у закритих каналах та ботах. Також покращити рекламні оголошення може просування авторського контенту в інших каналах, регулювання розмірів та форми оголошення.

Висновок

За одинадцять років існування Telegram пройшов шлях від невеликого месенджера до всесвітньо популярної соцмережі. Зараз месенджер має високий потенціал для розвитку у зв’язку з великою базою користувачів, унікальним функціоналом та вбудованою рекламою. Агентство DigitalArt працює з платформою Тelegram Ads, налаштовуючи рекламу для ефективного просування товарів та послуг. У нашому агентстві можна замовити окрему послугу або повний комплекс заходів для компаній та особистого бізнесу. Досвід та знання команди дозволяють збільшити показники продажу за допомогою рекламних інструментів.

Схожi новини

Маєте завдання?

Давайте обговоримо його