Створення високоефективної рекламної компанії на Facebook призводить до логічного бажання масштабуватися. Ця дія набуває такого сенсу: вкладаючи більше грошей у свої оголошення, отримую пропорційно таку саму віддачу, що й за меншого бюджету. Однак реалізація цього плану на практиці може відбуватися не так гладко. Як правило, масштабування рекламних компаній призводить до коливань ефективності аж до отримання гірших результатів. Важливий нюанс: навіть повернення до початкового бюджету не гарантує отримання колишньої віддачі. Приймаючи рішення масштабуватися, потрібно розібратися, як збільшити бюджет, продовжуючи отримувати хороші результати.
Що таке масштабування бюджету у Facebook
Масштабування реклами у Facebook — не просто вливання додаткових фінансів у розкручену платформу. Це стратегічний підхід, який дає змогу систематично збільшувати охоплення, конверсії, впізнаваність бренду, при цьому зберігаючи/поліпшуючи рентабельність інвестицій. Існує кілька ефективних методів для досягнення поставлених маркетингових цілей на Facebook. Достатньо вивчити їхні особливості та обрати найкращий, щоб успішно масштабуватися без погіршення результатів.
Переваги масштабування реклами
Крім отримання більшої кількості лідів або зростання продажів, грамотне збільшення фінансування рекламної кампанії забезпечує:
- Розширення охоплення. Застосування додаткових параметрів таргетингу, тестування нових сегментів аудиторії дає змогу вийти на ринки, які раніше не використовувалися.
- Поліпшення ефективності реклами. Витрачання додаткового бюджету забезпечує доступ до більшого обсягу інформації: про поведінку, вподобання, взаємодію аудиторії з оголошеннями. Ці дані допомагають покращувати загальну ефективність рекламних кампаній, успішно їх оптимізувати.
- Конкурентна перевага. З’являється реальна можливість домінувати в рекламному просторі конкретної галузі або ніші, а в перспективі — вивести бренд на позицію лідера ринку.
- Збільшення ефективності витрат. У міру розширення охоплення аудиторії з’являється шанс виявити нові сегменти, які активно взаємодіють з оголошеннями за нижчої вартості конверсії.
Отримати перераховані переваги — не проблема. Головне — залучити до масштабування команду досвідчених професіоналів. Агентство інтернет-маркетингу DigitalArt формує унікальні пропозиції для будь-якого бізнесу з метою досягнення максимальної ефективності рекламних кампаній.
Потенційні проблеми при масштабуванні рекламної компанії
Просто збільшити бюджет, використовуючи ефективність кампанії для отримання ще більшого результату, не вийде. Масштабування, як правило, пов’язане з ризиками виникнення типових проблем:
- реклама перестає приносити конверсії;
- не виходить розширюватися, працюючи в конкретній ніші;
- знижується ефективність кампанії — алгоритмам Facebook потрібен час на навчання й оптимізацію ефективності реклами;
- припиняється зростання охоплення через таргетування на пересічні аудиторії;
- відбувається коливання прибутковості та якості лідів.
Уникнути проблем, які заважають кампаніям демонструвати виняткові показники ефективності під час масштабування, допомагає використання перевірених стратегій.
Ефективні стратегії масштабування реклами в Meta
Винаходити щось нове для досягнення поставленої мети не потрібно. Існує всього дві стратегії, що дають змогу досягати найкращих результатів рекламної кампанії:
- Вертикальне масштабування. Простий підхід, який передбачає збільшення бюджету на кампанію, що добре працює. Його переваги: максимально просте управління, ефективна оптимізація, отримання швидких результатів у вигляді збільшення конверсій або охоплення. Водночас вертикальне масштабування не передбачає розширення на нові демографічні групи або інтереси, а в міру збільшення бюджету можна дійти до тієї точки, коли вливання додаткових фінансів приносить меншу віддачу.
- Горизонтальне масштабування. Передбачає створення нових рекламних кампаній для розширення охоплення. Приваблює можливістю отримати доступ до нової аудиторії, виявити найприбутковіші сегменти, знизити ризик перенасичення одного проєкту. Обираючи цю стратегію, потрібно враховувати складність управління і значний час на тестування.
Для негайного зростання охоплення аудиторії підходить горизонтальне масштабування. Для підвищення ефективності — вертикальне. Можна використовувати обидві стратегії одночасно. Це забезпечує всебічне масштабування.
Методи масштабування реклами на Facebook
Насамперед потрібно визначити відповідну стратегію, вивчивши особливості кожної з них. Наступний етап — вибір оптимальних методів масштабування. Для вертикальної стратегії підійде:
- Створення воронки продажів. Правильно продумані кроки потенційних клієнтів до покупки/будь-якої іншої дії, допомагають оптимізувати рекламу, підвищити коефіцієнт конверсії.
- Уточнення таргетингу. Аналіз демографічних даних, інтересів і поведінки активної аудиторії. Усе це дає змогу вдосконалювати таргетовану рекламу через посилення параметрів, виключення нерелевантних користувачів, які не конвертуються.
- Постійне тестування рекламних креативів. Допомагає покращувати повідомлення з користувачами, вдосконалювати візуальні ефекти. Зміна рекламних креативів приваблює гнучкістю. Можна експериментувати з такими елементами, як заголовки, текст, візуальні ефекти, заклики до дії.
Успішно масштабувати рекламу за допомогою горизонтальної стратегії дозволяють інші методи. Серед них:
- Дублювання ефективних наборів оголошень. Дозволяє використовувати успіх наявних кампаній для охоплення ширшої аудиторії. При цьому ризики мінімальні.
- Використання схожих аудиторій. Допомагає успішно таргетувати нових користувачів, дуже схожих за характеристиками з наявними цінними клієнтами. Це збільшує шанси охоплення аудиторії, в якій є юзери потенційно здатні забезпечувати конверсію.
- Тестування різних варіантів розміщення. Експерименти допоможуть визначити найефективніші для досягнення конкретних цілей. Можна створювати окремі набори оголошень для кожного розміщення, розподіляючи відповідно до цього підходу бюджет.
Вимірювання успішності обраної стратегії масштабування — обов’язковий етап для досягнення поставлених бізнес-цілей. За правильного підходу вливання додаткових грошей у платформу забезпечує збільшення охоплення зі збереженням або поліпшенням повернення на інвестиції в рекламу. Для отримання кращого результату рекомендуємо замовити таргет у професійному агентстві інтернет-маркетингу. Це оптимальний спосіб ефективного масштабування бюджету в Meta без зниження продуктивності.