Перейти до вмісту
Головна
Кейси
Наші цінності
Послуги
Таргет
Таргетована реклама
Реклама у Facebook
Реклама у Instagram
Реклама у TikTok
Консультація з таргетованої реклами
Аудит таргетованої реклами
Реклама в Linkedin
PPC
Контекстна реклама
Реклама в Google Shopping
Google My Business
Налаштування аналітики
SMM
Просування в соціальних мережах
Просування у ТікТоці
Просування Linkedin
Просування в Instagram
Influence-маркетинг
SEO
Просування сайтів
SEO-аудит
Email маркетинг
Розробка сайтів
UI/UX Дизайн
Брендинг
Просування застосунків
Комплексний маркетинг
Про нас
Блог
Вакансії
Відгуки
Контакти
Меню
Головна
Кейси
Наші цінності
Послуги
Таргет
Таргетована реклама
Реклама у Facebook
Реклама у Instagram
Реклама у TikTok
Консультація з таргетованої реклами
Аудит таргетованої реклами
Реклама в Linkedin
PPC
Контекстна реклама
Реклама в Google Shopping
Google My Business
Налаштування аналітики
SMM
Просування в соціальних мережах
Просування у ТікТоці
Просування Linkedin
Просування в Instagram
Influence-маркетинг
SEO
Просування сайтів
SEO-аудит
Email маркетинг
Розробка сайтів
UI/UX Дизайн
Брендинг
Просування застосунків
Комплексний маркетинг
Про нас
Блог
Вакансії
Відгуки
Контакти
+ 38 (050) 212 31 14
UK
Комплексний Бриф
Для початку співпраці просимо Вас відповісти на кілька наших питань
Електронна пошта
Контактна особа та посада
Номер телефону для зв'язку
Країна/місто
Зручний спосіб спілкування:
Телефон
Telegram
Viber
WhatsApp
E-mail
Інший
Повна назва Компанії
Сайт компанії
Акаунт у Google Ads
Основний продукт/послуга компанії або напрям діяльності
Чи є продуктова лінійка?
Який продукт найбільше продається?
Цільова аудиторія
Чим Ви відрізняєтесь від конкурентів, чому треба звернутись або придбати саме у вас. Тобто УТП унікальна торгова пропозиція
Найпопулярніший продукт/послуга
Середній чек і середня ціна продукту
Чи є особливості у продукту/послуги, що просувається
Регіони для показу реклами
Ключові слова
Чи є семантичне ядро?
Чи можете ви зараз поставити бажані KPI
Компанії-конкуренти та посилання на їхні сайти, соціальні мережі
Чи була реклама раніше, якщо так - опишіть результати та відправте звіти до чату або спеціалісту.
Чи є зараз продажі на сайті та яка кількість?
З якого джерела найбільше продажів?
Скільки продажів було минулого місяця з усіх джерел?
Який продукт було продано найбільше із загальної кількості продажів?
Як часто клієнти здійснюють повторні покупки? Який може бути період між покупками (інтервал). Тобто аналіз показника LTV
Чи є у вас база клієнтів? (їхні номери, адреси пошти).
Яку знижку або акційну пропозицію зможете дати на свій продукт? Та/Або що можете запропонувати в подарунок до Вашого продукту/послуги?
Скільки готові виділити на рекламний бюджет на місяць? Та який бюджет був раніше? (валюта $)
Скільки грошей із середнього чека вашого товару/послуги ви готові витратити на залучення одного клієнта, на отримання цього прибутку?
Напишіть середню вартість ліда на даний момент у вашому бізнесі
Чи використовується Calltracking? Чи маєте аналітику по кожному продажу (з якого джерела він прийшов)
Час роботи відділу продажів?
Чи є у вас Google My Business?
Чи є у вас брендбук, свій фірмовий стиль, логотип, кольори, яких треба дотримуватись при розробці візуалу?
Чи є відеоролики? Контент з фотосесій? Додайте посилання на весь наявний фото/відео контент (Google диск або інший сервіс)
Чи буде можливість зняти відео або фото для рекламної компанії за нашим ТЗ (за нашими рекомендаціями) якщо в цьому буде потреба?
Чи подобається вам візуал вашої сторінки в існстаграм хотіли б ви його змінити або покращити?
Якщо ви маєте сайт, чи подобається Вам він з точки зору візуалу і чи гарно відпрацьовує з функціональної точки зору (закриває усі ваші потреби). Чи потребує він будь-яких доопрацювань?
Чи є у Вас програміст на сайт?
Чи є у Вас копірайтер/дизайнер штатний?
Що в нашій співпраці є для вас найважливішим? Що б ви хотіли бачити більше і чого не хотіли б бачити зовсім.
Home
→
Комплексний Бриф