Таргетована реклама в цій соцмережі чимось схожа на рекламу в тому ж Фейсбуці, але має низку суттєвих відмінностей, які потрібно враховувати при підготовці рекламної кампанії:
Величезна аудиторія — понад 800 млн активних користувачів по всьому світу. Особливо платформа популярна серед молоді та підлітків.
Висока органічна залученість — короткі та кумедні відеоролики швидко привертають увагу користувачів.
Ролики в ТікТок часто і швидко стають вірусними, поширюючись і за межі платформи. Якщо ваш контент зачепить аудиторію, його можуть швидко і активно поширити, забезпечивши величезне охоплення.
Різноманітні інструменти TikTok Ads для створення та налаштування реклами, включно з таргетом за інтересами та демографічними даними, аналітикою та оптимізацією рекламних кампаній.
Можливість створити спільноту навколо вашого бренду або продукту і взаємодіяти з аудиторією через челенджі, хештеги та коментарі.
TikTok завжди в пошуку нових форматів і трендів, а отже ви можете сміливо експериментувати з різними ідеями та бути в курсі останніх трендів соцмереж.
Можливість ретаргетингу, що означає, що ви можете показувати рекламу людям, які вже проявили інтерес до вашого продукту або бренду. Це може бути корисним для збільшення конверсії та продажів.
Глобальне охоплення — ви можете зацікавити аудиторії в різних країнах і регіонах, що особливо корисно для світових брендів і міжнародних кампаній.
Платформа ТікТок вирізняється різноманітною та активною групою користувачів. Загалом можна сказати, що аудиторія цієї соцмережі:
Рекламу не можна вести на такі країни як Україна, Білорусь, Казахстан, Молдова, росія.
Якщо рекламний кабінет новий, і ви запускаєте рекламу на певну країну, робити це потрібно з проксі цієї країни.
Кожен рекламний кабінет під час створення фіксує певне гео створення кабінету, і надалі цей кабінет матиме обмежену кількість країн запуску реклами. Запустити рекламу відразу на весь світ не можна.
У кабінеті не можна використовувати звичну нам базу клієнтських номерів.
Сира аналітика — слабо розвинені рекламні інструменти. Не можна відстежити цінність конверсії та інші події, які доступні в кабінеті FB.
Заборонено використовувати номер телефону як заклик до дії.
На кожну групу оголошень є обмеження за мінімальним бюджетом (наприклад, в Україні це 200 грн, у США — 20 $).
Такі методи як криптовалюта, Payoneer, Wise не підходять для оплати, приймаються тільки дебетові та кредитові платіжні картки, а також PayPal.
Рекомендований мінімальний бюджет – від 500 $, але все індивідуально, залежно від країни, що рекламується.