Проект Honey Badger, який ми взяли під своє digital-крило достатньо складний, через специфіку самого продукту, але йому, безперечно, хочеться допомогти, тому що всі ми колись курили кальянчик і знаємо, що якість куріння залежить від табаку (та від інших факторів, над якими ми також будемо працювати).
Це не просто проєкт для просування, це проєкт, який буде нести більш культурну та освітню місію. Ми не ставимо за мету змусити кожного курити кальян, але Honey Badger хочуть змінити звичне паління кальяну та розвивати кальянну культуру!
Наша задача в цьому – зафіксувати поточні показники та розробити покрокову, поетапну стратегію для закріплення в розумах споживачів купівлю якісного тютюну.
При грамотному проведенні аналізу, пережитки 1000 сторінок про маніпуляції та просування подібного продукту – було прийнято рішення – розробляємо нову стратегію для того, щоб клієнт сам розумів, хто він і як думає.
Стратегія – це не тільки уявлення бренду в очах споживача, це ще й натхнення для клієнта, сторінки культури вживання його продукту та інший погляд на звичайне.
Ми почали розроблення стратегії з комплексного аналізу ринку. Пропустили усі можливі підводні камені та роботу конкурентів: як розмовляють, що розповідають, кому розповідають – це три кита, коли ви плануєте створити позиціювання.
Для нашого клієнта не страшна експертність чи якісний контент. Це команда, яка завжди готова на все заради того, щоб бренд почули, запам’ятали та говорили про нього.
Для нашого клієнта важливо почути думку свого користувача. Чим ми і зайнялись.
Другий блок стратегії було присвячено вже комплексному будуванню матриці бренду. Ми підготовили ідеальне для клієнта позиціювання.
«Тютюн, яким він і має бути. Від тих, хто знає свою справу»
Оскільки наш клієнт – виробник не тільки тютюну, але й бажання побудувати кальянну культуру, ми вирішили пропрацювати це в своїй стратегії та сказати:
Honey Badger – це свідомий вибір тютюну
«Ми не про безрозсудне паління, аби покурити.
Ми про свідомість і, навіть, про “культура”куріння кальяну.
Ми робимо наш тютюн тому що знаємо, як зробити його краще
Тому що любимо робити краще!»
Третій блок стратегії присвячений вже збору інформації з фокус-групи та оцінки тютюну, проведення офлайн-активності та закріплення в розумах споживачів значущість бренду в їх житті.