SMM стратегія

SMM стратегія – це одна з частин усієї маркетингової стратегії бізнесу. Її основна місія – донести та транслювати правильну комунікацію бренду в соцмережах.

Що таке SMM стратегія

Вартість даної консультації повинна становити від 100 $ до 200 $ залежно від складності ніші.
Строки реалізації 5 робочих днів. Чому так?

Щоб ведення соцмереж приносило вам очікуваний результат, необхідно продумати стратегію смм просування. Якщо покладатися на інтуїцію і постити в instagram щоразу те, що на думку прийде, акаунт буде виглядати хаотично, непривабливо і в результаті ви ні до чого не прийдете. А перш ніж замовити таргетовану рекламу в інстаграм потрібно підготувати свій акаунт, зробивши його цікавим і привабливим. Тому тут потрібен системний підхід, який і є смм-стратегією.

Правильно розроблена стратегія працює на виконання поставлених бізнес-цілей:

  • продажу (через директ чи посилання на сайт);
  • збільшення кількості підписок;
  • залучення трафіку на сайт;
  • залученість аудиторії;
  • підвищення лояльності клієнтів

Тому розробка смм стратегії — це спосіб зробити роботу в соцмережах ефективною, а не просто бути присутнім в Instagram, бо так роблять усі

Що входить до розробки стратегії SMM-просування?

Визначення концепції продукту, а також Tone of voise бренду

Аналіз продукту чи бренду, визначення сильних сторін

Дослідження репутації
бренду/продукту

Виявлення цільової аудиторії

Формування цілейта завдань

Аналіз конкурентів

Аналіз трендів відповідно до
вашої ніші

Формування контент-плану та візуальної сітки для профілю

Публікації затвердженого
контенту

Аналіз виконаної роботи. Він надається у вигляді щомісячного звіту

Внесення змін згідно
з аналізом

Якщо початкові KPI не вдалося або неможливо виконати, необхідно внести коригування в smm-стратегію.
Зазвичай розробка smm стратегії займає 6–14 робочих днів, залежно від кількості майданчиків просування та обсягу роботи.
При створенні smm стратегії важливо врахувати, що кожна соцмережа має свої особливості: аудиторія та її мети відвідування конкретного майданчика, способи подачі контенту тощо. Тому стратегія для просування бренду у Facebook може відрізнятись від аналогічної для Instagram.

Скільки коштує скласти стратегію
просування соціальних мереж
для вашого бізнесу?

Перш ніж замовити розробку стратегії просування в соціальних мережах, та й послуги smm загалом, потрібно врахувати, що вартість залежатиме від нюансів вашого бізнес-напрямку.

Чинники, що впливають на вартість послуги:

  • специфіка вашої ніші;
  • специфіка цільової аудиторії;
  • цілі, яких ви хочете досягти;
  • соцмережа, обрана для просування профілю;
  • формат публікацій (тільки пости чи пости+сторіс, чи надасте ви контент або замовите у нас тощо)
Тому, щоб прорахувати точну вартість послуги, спеціалісту спочатку потрібно буде проаналізувати заповнений клієнтом бриф.

Інші послуги

PPC

Аналіз, настроювання та оптимізація рекламних кампаній для отримання максимально ефективних показників у Google

Таргет

Реклама, яка націлена на стать, вік, інтереси, географію вашого клієнта. Завдяки цьому ми можемо прогнозувати кількість заявок на ваш продукт

SMM

Просування у соціальних мережах, створення комплексу дій для підвищення впізнаваності бренду, збільшення продажів та створення контакту з клієнтом

Дизайн

Розробка логотипу, айдентики (фірмовий стиль та брендинг), банерів для реклами та для друкованої продукції


Створення сайтів

Розробка дизайну та наповнення сайту з урахуванням усіх поставлених цілей, реалізація необхідного функціоналу для максимальної конверсії у заявку

SЕО ㅤ

Комплекс робіт з метою збільшення видимості сайту у пошукових системах за цільовими запитами вашого бізнесу

Реклама Facebook

Для того, щоб просувати свій бренд у соцмережах, потрібно замовити таргетовану рекламу, інакше вашу навіть дуже добре оформлену сторінку просто не знайдуть.

Реклама Instagram

Тут можна продавати практично все, що завгодно, але найбільш актуально буде купити рекламу в instagram для просування товарів, які зазвичай не шукають в Google.

SMM стратегія

Smm стратегія – це одна з частин усієї маркетингової стратегії бізнесу. Її основна місія – донести та транслювати правильну комунікацію бренду в соцмережах.

Консультація по таргету

У вас є свій бізнес і вирішили просувати його через соцмережі? З чого почати? Ми рекомендуємо для початку отримати у нас консультацію щодо таргетованої реклами.

Аудит таргетованої реклами

Запустили таргетовану рекламу у Facebook або Instagram, а результат себе не виправдовує? Не потрібно ставити хрест на цьому виді реклами – краще зверніться до наших спеціалістів за консультацією.

Реклама у TikTok

ТікТок — молода перспективна платформа для реклами з величезною та активною аудиторією. Потенціал «вірусності» дає можливість максимального охоплення та уваги до вашого продукту.

Google відгуки

Простий і дешевий спосіб органічно підняти рейтинг вашої компанії, залучити потенційних клієнтів і піднятися на топові рядки видачі гуглу.

UI/UX Дизайн

UI/UX дизайн —  це процес підготовки дизайн-концепту сайту або застосунку, який буде зручним і привабливим для користувачів, тим самим підвищуючи лояльність і конверсію.

Edit Template

Маєте завдання?

Давайте обговоримо його